Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eikö sitä aina sanota että kun lapsi syntyy niin parisuhde menee kriisiin ja mä kun nauroin tolle jutulle ja nyt se sit on meidän suhde joka mättää.

Kommentit (6)

joka päivä riidellään jostain, ihan pienistä asioista, ei siis ole mitään isoja riitoja kun sellaista pientä kähisemistä koko ajan ja tälläkin viikolla olen ainakin kolme kertaa sanonut miehelleni että vihaan häntä vaikka en todellisuudessa vihaakaan, tai no sillä hetkellä vihaan mutta sit heti melkein kaduttaa. Ja on miehenikin sanonut minulle vihaavansa minua,mutta en usko että sekään sitä tarkoittaa, toivottavasti ei.

Rakastan miestäni ihan älyttömästi mutta en ymmärrä että miksi sitten pitää aina kähistä ja riidellä ihan turhista asioista. Ollaan kai niin väsyneitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meilläkin on pinna molemmilla kireenä kun rankkaa pienten lasten kanssa. Meillä 2,5 kk vauva, joka ei juuri yksinään viihdy, vain sylissä ja toinen kohta 2 v., jolla vikkelät jalat ja kädet sekä erittäin vahva oma tahto... Mutta ollaan loppujen lopuksi ihan hienosti tuettu toisiamme ja tehty ratkaisuja jaksamisemme hyväksi. Ja riidat sovitaan pikimiten ja ylipäätään yritetään olla riitelemättä.

Mä olen miettinyt itsekseni että mentäisiin miehen kanssa vaikka pariterapiaan mutta en ole vielä puhunut miehelleni mitään ja luulenpa että se ei edes lähtis.

Onko kenelläkään kokemusta pariterapiasta, mitä siellä puhutaan??

Uusimmat

Suosituimmat