Vierailija

Mun mies nauttii selvästi eniten, kun se saa katsella mun masturbointia. Taivaassa mies on kun käytän sauvaa tai pepputappia tai molempia klittaa hieroessani. Kulta on kyllä niin kiltti, että se täyttää kaikki munkin toiveeni, mutta parasta sen mielestä katsella kun masturboin. Olen siihen jo vuosien varrella tottunut ja suon mielelläni hänelle sen nautinnon. Jäin vain pohtimaan onko muiden miehillä samanlaista intohimoa? N 32

Sivut

Kommentit (19)

Niin hän ainakin itse sanoo. Tehdään sitä usein yhdessä ja katsellaan toistemme alapäitä. Muru toivoo minun pitävän sormea pepussa ja sehän sopii kyllä minulle. Nautitaan toisistamme. N 33

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kesti mullakin pitkään, ennen kuin estot poistuivat tässä asiassa. Vasta nykyisen mieheni kanssa pystyn rentoutumaan niin että voin koskea itseeni miehen nähden ilman että se tuntuu oudolta. En tosin minäkään orgasmiin asti sitä vie (koska haluan kokea sen mieheni kanssa), vaan käytän kättä apuna.

t. 9

eikö teillä ole mitään vaikeuksia tyydyttää itseänne miehen nähden. Minä jotenkin häpeän enkä voi rentoutua, vaikka haluaisinkin olla miehelle mieliksi.

Vierailija:

Lainaus:

eikö teillä ole mitään vaikeuksia tyydyttää itseänne miehen nähden. Minä jotenkin häpeän enkä voi rentoutua, vaikka haluaisinkin olla miehelle mieliksi.

Mulla on nykyisin... tunnen itseni ihan idiootiksi. Mieluummin hommailen yksin, toisen katselu on alkanut häiritä. ihan kuin olisin joku esiintyjä.

Miehen (ja omaksikin) mieliksi tyydytän itseni silloin tällöin sauva apuna. Toisaalta saan mahtavan orkun, mutta toisaalta jotenkin nolottaa. Mikähän siinäkin nolottaa, kun olemme olleet naimisissakin kymmenen vuotta?

Yleensä käytän omaa kättä apuna seksissä, ja se on miehen mielestä tosi kiihottavaa. Usein se on myös pikku pakko, koska monissa asennoissa klitorikseen ei muuten tule mitään stimulaatiota, eikä siksi orkkukaan tule. Myös musta on hauska katsoa miehen käteenvetoa.

Tosin syy oli alunperin eri, muuten en saa orgasmia. Aloin masturboida seksin aikana melkein heti kun seksiäkin aloin harrastaa, nykyisen kumppanin kanssa nyt ollut kuusi vuotta. Viimeisen vuoden aikana en kyllä varmaan ole tehnyt sitä enää miehen nähden kuin viitisen kertaa. Suoraan se ei ole kysynyt miksi, mutta ihmettelee. Ennen joskus pyysi minua masturboimaan, mutta nykyisin tietää etten tykkäisi.

En saa orgasmia ilman klitoriksen kiihotusta. Mies toivoo, että kiihotan itseäni yhdynnän aikana ja niin yleensä aina teenkin. Paras orkku tulee kyllä peppuseksin ja oman käden yhteisvaikutuksesta. Makaan silloin selälläni jalat miehen kyljen päällä. On mukavan rento asento.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat