Vierailija

ja jäädä vauvan kanssa kotiin, mutta äidin, joka tuntee rajansa ja voimansa, ei anneta ehkäistä masennusta viemällä esikoisen hoitoon. Eli av-logiikalla pitää ensin kokea helvetti ennen kuin lapsen saa laittaa hoitoon.

Kommentit (5)

päivähoidosta. Mutta ihan vaan sellanen pakko huomauttaa, ettei kaikki masennu siitä, että on esikoinen kotona. Kuten myöskään synnytyksen jälkeistä masennusta ei välttämättä voi estää laittamalla esikoinen hoitoon. Tilanteita on erilaisia.

Itse mulla oli molemmat kotona mun kanssa ja tuntui, että se minun kohdallani ehkäisi masennusta. Toisaalta, esikoinen kävi kerran viikossa kerhossa.

Kukin tietää omalle perheelle sopivat ratkaisut ja tekee toivottavasti kuten heille parasta. Patenttiratkaisuja ei ole, se mikä toimi naapurin Eilalle, ei ehkä toimi teillä ja se mitä tänään hehkutetaan tutkimuksissa " lapsen parhaaksi" ei kenties ole sitä Virtasten perheessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mun lapsi tehny aika lyhyttä päivää hoidossa. Nyt kun sairastuin masennukseen ollu hoidossa 8-16. Ja se kyl helpottaa nyt et saa enemmän keskittyä itseensä. En kyllä ole kotiäiti mut nyt sairaslomalla

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat