Vierailija

Minkä nimistä reseptilääkettä käytätte? Kuinka hyvin auttaa? Kuinka voimakkaita lääkkeitä ylipäätään voi kyseiseen vaivaan saada?

Mulla lääkärin määräämä Ketorin 100mg, mutta tuntuu olevan yhtä tyhjän kanssa. Voisko joku suositella jotain vahvempaa, kiitos!

Kommentit (7)

kestänyt sitä (tulehduskipulääkettä) ja se vaihdettiin Lodineen. Sanioisin ettei kenenkään kannate kotona kärvistellä ja yrittää pärjätä jollakin buranalla tms. Minulle ei vaikuttaneet mitenkään esim. 2 kpl burana 400. Vasta kunnon gyneltä saatu reseptilääke tehosi. Tietysti ihmisillä on erilaisia kivunsietorajoja. Minulla kivut olivat sitä luokkaa että makasin sängyssä, en voinut tehdä yhtään mitään ja oksensin kun sietokyky meni yli. Pyörrytti ja olo oli sanalla sanoen hirvittävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Muistan aina huokailla ukolle että kumpa teilläkin olisi menkat, että voisitte edes sanoa jotain nähneenne ja kärsineenne. Toinen vaan huokailee sohvalla että voi voi ja toinen on tuskissaan, hyvä että kävelemään pääsee. Olisin mieluummin mies jos saisi valita. Armeija ei mitään tämän joka kuukautisen kärsimyksen rinnalla!!!!

Litalginia joskus duunin lääkekaapista ja on hyvä lääke.

Otan Ibusalia 2kpl kerrallaan, samoin Panadolia. Pidän huolen ettei max anosmäärät ylity. Yleensä toisena ja kolmantena päivänä käytän. Tunnen myös ovulaation kipuna, mutta sen kivun kanssa pärjään. Joskus pidi n kuparikierukkaakin 5-vuotta, vaikka kivut tuskaisia...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat