Vierailija

Voi että mulla on niin paha mieli:(

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

oli taas kauhee riita:(

Kaikki lähti siitä ku yritin miettiä, että millaisia vaatteita meidän vauvalle kannattaisi kesäksi ostaa. Mies ei sanonut mihinkään mitään, mutta alkoi ääneen miettimään että millä rahalla nekin ostetaan... Eli siis tää niiiin tutuksi tullut tapa että kaikki pitää nyhtämällä nyhtää mieheltä. Itse en ole vaatekauppaan päässyt moneen vuoteen, mutta lapselle on PAKKO ostaa vaatteita...

No seuraavaksi alettiin tekeen iltavalmisteluja, iltapuuro vauvalle jne... pyysin että mies sekottaisi puuron kun koitan itse hyssytellä itkevää vauvaa. Vauvalle on eka hammas tulossa ja on kitissyt ja itkenyt koko päivän. Mies ei jaksanut edes sitä tehdä vaan jätti vauvalle liisterisen ja puolivalmiin puuron. Ajattelin ettei mies varmaan tahallaan ja koitin syöttää puuroa vauvalle. Eihän se kelvannut ja niin miehellä meni hermot kun vauva vaan jatkoi huutamista.

Menetin siinä itsekkin hermot ja tiukkasin miehelle, että voisi auttaa, vaikka niinku antaa jotain toista ruokaa jne... Mies alkoi huutamaan ja vauva pelästyi ja alkoi itkemään kahta kauheammin.

Huusin meiehlle, että jos ei ole hiljaa, soitan poliisit ja niin mies häipy, en tiiä minne meni, eikä ole takaisin tullut:(:(

Sain vauvan juuri nukkumaan ja itken nyt yksin täällä, että mitä tuon miehen kanssa tekisi... Olisi sama alkaa pyörittään tätä arkea virallisesti yksin kun teen niin jo nyt

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat