Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Saako tuota vauvamahaa millään pois! Raskausaikana tuli yli 20kg, joten onhan se venynytkin... Kilojakin tosin on vielä viitisen ylimääräistä, ehkä se siis pienenee, mutta enemmän kaipaisin ihoa taas sileäksi. Kuivaharjaan säännöllisesti, käytän kiinteyttävää voidettakin ja tietysti yritän treenailla. Kauhukuvana takaraivossa siitä yhdestä laihdutusdokkarista parikymppinen tyttö, jolla ainoa keino oli leikkaus, että sai muhkuraisen löysän nahan pois vatsasta... Nimim. bikinikausi lähestyy;-)

Kommentit (5)

Mulla on kyllä aika paljon arpiakin, joten luulisin, ettei noi venymät mene millään kasaan, ainakaan ilman leikkausta. Muutenkin ihotyyppi on sellainen, että arvet jäävät näkyviin esim. luomenpoistoista rumat isot jäljet.

Nuorilla äideillä taitaa olla enemmän toivoa kuin tällä vanhalla mammalla ;)

Sulla on kyllä ihan hyvät keinot joten eiköhän se siitä. Tsemppiä!

Että arvet mulla on todella huomaamattomat, vaikka luulin ettei ne vaalene koskaan. Oikeassa valossa tuskin huomaakaan ;) (en tarkoita pimeässä valossa) Käyn kerran viikossa jumpassa ja muuten käyn muksun kanssa pyöräilemässä tai vaunulenkeillä. En ole mikään himoliikkuja siis :)

-HN-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuinka tiukasti olet karpannut? Mä olen siitä kuullut aika paljon kehuja ja vähän tutustunutkin aiheeseen, mutten ole vielä sille tielle lähtenyt, kun en ole ehtinyt tarpeeksi perehtyä. Aika hurjan hieno muuten tuo sun mittaustulos! Kelpais moinen edistys täälläkin..;-) Mä olen ostellut tässä pitkin matkaa itselleni " tsemppihousuja" , nytkin yhdet tosi kivat farkut odottaa kaapissa käyttäjäänsä. Kummasti saa potkua lisää, kun huomaa, että menevät jo vähän paremmin päälle.:-)

" Hienot" tiikeriraidat löytyy multakin molemmilta puolilta alavatsaa, mutta niiden kanssa voin kyllä elää, ovat onneksi vaalenneet tässä ajan myötä (lapsi siis jo 2,5v).:-) Vielä kun noista ärsyttävistä muhkuroista pääsis! Täytynee vaan sinnikkäästi jatkaa samalla linjalla, ehkä sitten joskus... Nälkä kasvaa syödessä tässäkin asiassa ja koko ajan sitä vaatii itseltään lisää, vähän tuolta ja vielä vähän täältä.;-)

Pakko hehkuttaa tännekin :)

Eli tammikuussa mulla oli lantion ympärysmitta 116 ja tänään mitattuna 100 cm :D Painoa on tippunut em. ajanjaksossa n. 3kg eli en ole millään laihdutuskuurilla varsinaisesti ollut. Suurin muutos alkoi kuukausi sitten, kun aloin karppaamaan eli hiilarit vähälle ja rasvaa lisää www.kappaus.info löytyy lisää tietoa. Ja myös tämä " löysä vatsanahka" on alkanut näyttämään katoamisen merkkejä. Jippii!! Muksu mulla on melkein 2 v. ja raskausaikana tuli kiloja melkein 30 kg. Tsemppiä teille! Mä ainakin sain sitä ylimääräistä tavaraa karppaamalla pois. Painonvartijoiden pisteillä ei tullut tuloksia.

-HN-

Uusimmat

Suosituimmat