Vierailija

minä olen löytänyt nyt miehen ja ollaan molemmat rakastuneet toisiimme....mut mut...kun meillä on molemmilla omat perheet....auttakaa tää on ihan hirveetä....mitä mää teen....

Kommentit (13)

mutta kovin ikävällä tavalla suhteenne alkaa, jos olette varattuja. En usko suhteen tulevaisuuteen, joka alunalkaen perustuu petoksille ja valheille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

-miten joku voi löytää netin kautta yhtään mitään. Mulla on ollu ilmoitus vuoden verran yhdellä saitilla. Yhteenkään vastaajaan / ilmoituksen pitäjään en ole edes ihastunut. Treffeillä olen käynyt, mutta joko ei kolahda tai sitten toinen on ihan outo eikä edelleenkään kolahda. Mä olen ainakin luopunut täysin toivosta löytää netin kautta ketään. Samoin kyllä ihan muutenkin.. *huoks*

Siinä hajoitetaan kaksi perhettä, kahden perheen lapset jäävät ilman molempien vanhempien koko aikaista huolenpitoa. Jos lapset ovat jo vanhempia, otatteko riskin etteivät he ikinä tule hyväksymään isä/äitipuoliaan? Tai etteivät he ikinä tule hyväksymään teidän tekojanne? Lastenne elämän suunta on/ saattaa olla myös paljon tästä ratkaisusta kiinni.

Kaikki ovat ihastuneita uuteen ja ihmelliseen, kaikki rakastuvat rakastumisen tunteeseen. Vatsa kun se rakastumisen tunne on laantunut, nähdään onko rakkautta jäljellä.

Panostaisit enemmin nykyisen suhteesi toimivuuteen. Vai voitko sanoa, että olet kaikkesi sen eteen tehnyt?

Tässä ei toivottavasti lapsia mukana..

" Kerran täällä vaan eletään. Mitäpä jos se mies onkin elämäsi rakkaus? Ajattele mitä menetät jos et ota riskiä ja selvitä asiaa! Anna palaa! Rohkeutta!

Niin minä tein ja nykyisin ikionnellinen. "

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat