Vierailija

Ilmeisesti paikan vaihtaminen ei onnisru ja toinen vaihhtoehto olisi odottaa kokonainen pitkä vuosi, että pääsee toiselle osastolle ikänsä puolesta ;(

Ihan surettaa laittaa lapsi huomenna " ei hoidettavaksi" ;(((

Kommentit (9)

Olen syksystä saakka keskustellut asiasta henkilökunnan kanssa. Siellä ryhmädynamiikassa jotain ongelmia ja valitettavasti se heijastuu lapsiin. Viimeisen niitin vedin edellisellä viikolla ja siitä pistin jo muutaman sivun mittaisen meilin kaupungin varhaiskasvatuspäällikölle. Pyysin kaikkia saman pöydän ympärille ja jotain toimenpiteitä. Varmasti olen hankala ja veemäinen äiti heidän mielestään, mutta yhdessähän sitä lasta siellä kasvatetaan ja seuraavana vuonna pääsisi aivan ihanaan ryhmään, jossa aidosti välittäviä aikuisia töissä. Meillä mm. lapsen lääkkeitä ei ollut annettu ( avaava astmasuihke) vaikka oireet nyt pahimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lääninhallituksessa on muuten sitte ne ihmiset jotka valvovat kunnan päivähoitoa myös. Että jos ei kunnan toimistosta löydy apua niin soita lääninhallitukseen.

Kuka sitä sinun lasta puolustaa jos et sinä itse?!

Ne yrittävät vastustaa sinua, mutta tietävät itsekkin että olet oikeassa. Ota yhteyttä sinne päivähoitotoimistoon, ei päiväkotiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat