Vierailija

Mitä ootte mieltä?

Kommentit (18)

Mun kaverilla samanlainen tapa. Välillä käy huoneessa huutamassa lapselle, " nyt Pekka se pää tyynyyn ja silmät kiinni" . Jos lapsi ikävissään ja tekemisen puutteessa repii vaikka lakanat sängystään, on huuto jo melkoinen.

Mun mielestä on julmaa laittaa lapsi jota ei väsytä pariksi tunniksi sänkyyn pyörimään. Jokainen varmaan tietää miten turhauttavaa on kun uni ei tule.

Tarkoittaako tämä sitä, että äiti laittaa oven lukkoon tms? Eikö olisi helpompaa laittaa vaikka lapsi katsomaan filmiä tms, jos ei nuku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eihän se enää nukkunut, mutta hiljaa piti maata 2 tuntia, jotta äiskä sai itse levätä. Perheessä ei ollut nuorempaa. Tämä siis aikana ennen eskarioikeutta. Täysin surkea äiti ja patalaiska. Suurin haave varmaan elämässä on, että lapset nukkuisi koko kotona olo aikansa, niin ei tarvisi passata, seurustella tai mitään muutakaan. Laittoi samaisen lapsen nukkumaan klo 19 vielä kolmannella luokalla. Tai lähinnä lapsi makasi tunnin-pari hereillä sängyssä. Aamuisin ei viitsinyt nousta laittamaan muksua kouluun vaan ekasta luokasta sai ottaa itse voikkarin jääkaapista ja lähteä ominpäin. äitiä ei saanut ilman syytä herättää ja isä oli lähtenyt jo puoli seiskalta.

Hän voisi edes yrittää sitten nukuttaa sitä lastaan eikä teljetä sinne huoneeseen itsekseen ja noin pitkäksi aikaa! Jos lasta ei nukuta päivisin, niin vois suosiolla antaa olla hereillä tai sopia että lapsi lepää vaikka puoli tuntia ja sen jälkeen voi jatkaa leikkejään. Ties vaikka käviskin sitten nukkumaankin kun ei ole niin pakkojuttu kun asiasta on sovittu yhdessä ja puhutaan vaan levosta. Tuon äidin asenteessa olisi parantamisen varaa ja reilusti.

Kyllä se lapselle on liian pitkä aika vain maata, jos ei edes voi leikkiä. Minusta tunti riittäisi tai sitten pitäisi antaa lapselle jotakin tekemistä sinne huoneeseen, leluja tai lukemista. Jos lapsi viihtyy, sitten tietenkin eri asia, kuin että jos pakotetaan olemaan kaksi tuntia siellä huoneessa mitään tekemättä.

Suorastaan sairasta tuollainen KAHDEN TUNNIN HYLKÄÄMINEN!

Muistan kuinka perhepäivähoitaja laittoi minut (4v alkaen) nukkumishuoneeseen ja huoneesta ei ollut ulos tulemista pariin tuntiin. Se aika tuntui aina iäisyydeltä ja itkin, näin painajaisia, minua ahdisti ja voin ihan fyysisesti pahoin kun jouduin sinne yksin.

Minä nukutan oman lapseni päiväunille. Ei ole paljon multa pois jos pieni silloin noilta tunteilta välttyy. Ehdin senkin jälkeen kahvini juomaan.

että hätä tulisi. Nyt tuo äiti suunnittelee jo vaatekaapin kantamista pois kun lapsi oli tyhjentänyt sitä päiväuni aikaan kun ei enää muutakaan tekemistä ollut. Luulisin että lapsi on 3-4 vuotias.

Ap.

hereillä makaamassa, mutta jos vanhemmat ovat erikseen kertoneet että pitää herättää niin sitten herätetään se kyseinen lapsi,mutta muut makaavat reilusti yli sen tunnin ja musta se on väärin.

tarhassa siinä huoneessa on muitakin lapsia ja täti paikalla kun taas tuo äiti telkee lapsen yksin huoneeseensa, kuulemma äidin vapaa hetki päivästä.

ap.

Minä tiedän että lapseni ei nukahtaisi jos en olisi vieressä siihen asti että nukahtaa tai ainakin on ihan rauhoittunut ja nukahtamaisillaan.

olettaisin niin koska lapsi kerran on sen 2h huoneessaan josta siis kannettu kaikki lelut pois. Sänkyvaatteetkin viety että päiväunilla on pelkkä patja lattialle kun ei nuku jos on leluja tai peittoja tms. T:ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat