Vierailija

Ennen mulla oli vientiä baareissa ja muuallakin ja ymmärrettävästi ei niinkään enää. Tosin olen naimisissakin, että ei sen puoleen väliksikään. mUtta kapakass tuppaan silmäilemään aina niitö sellaisia jotka ei varmasti hakisi edes tanssimaan kermujani.

Kommentit (4)

Ja no niin.. tiedän että nyt kaikki laittaa että ne vaan haluu pillua ja olet vaan helppo nakki.. Hmm. onkohan kukaan miettinyt sitä että miksi niitä hoikkia naisia sitten isketään baarissa, siksikö että etsitään sitä oikeaa, hah? Eikö ne ole yhtä helppoja nakkeja? Kyllä jos minä lihava nainen ja hoikka ystäväni baariin mennään niin kyllä se on ystäväni joka sitä pillua antaa enkä minä.. Helppo en ole! Enkä väitä että kaikki hoikatkaan on, mutta turha yleistää että kaikki komeat miehet iskee lihavia vaan pillun perässä. Minä teen ainakin heti selväksi että pillua en anna ja siltikään ei ole moni lopettanut iskuaan siihen.

Terveen itsetunnon omaan ja jumalaiset kasvot. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kevyt meikki ja jotain hyvää hajuvettä..Töissä muutamalla kundilla menee pasmat ihan sekaisin jios avaan hiukset tai laitan jotain huulikiillettä jossa hyvä tuoksu. Voi noita miehiä ;)

oikeesti hei, hyvä itsetunto on jotain ihan muuta kuin kaunis pinta ja viehättävyys etc. se ei ole ulkonäköriippuvainen kysymys vaan se kuinka suhtaudut itseesi. haloo!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat