Seuraa 

Hyvää Vappua kaikille!

Tulin alottamaan uuden viikon kun ei kukaan muu vielä näköjään ollut kerenny. Hiljasta on tosiaan ollut meidän pinossa viime aikoina, en oo itekään jaksanut kirjotella vaikka joka päivä oon käynyt näillä sivuilla.

Snow:

Kiva, että työt on alkanu hyvin :) Harmi vaan, että poika on sairaana taas, toivottavasti on jo parantunut!

Sonnai:

Onnittelut sinulle, kun oot jo päässyt tuohon jännäily vaiheeseen. Tuuhan heti kertomaan jos tärppää!!! Täällä jännäilen sun puolesta :)

miimu:

Kiva, jos mies on taas lämpiämässä :) Varmaan saat sen pian kokonaan käännytettyä!

Tanskustakin oli kiva kuulla kanssa pitkään aikaan, en itekään oo oikein aktiivisesti jaksanut kirjotella kun tuntuu ettei tapahu mitään uutta.

Tervetuloa Ropelli! Toivottavasti mies siitä pikku hiljaa lämpenis ja pääsisitte neljättä yrittämään :)

k@thy:

Onkos kuulunut uudesta työpaikasta mitään? Tuo tosiaan mietityttää muakin, et mitenkä kauan kestää raskaaksi tuleminen jos joskus nyt ees pääsis yrittämään. Meillä kun on tää keskeytetty vaanehkäsynä, eikä oo pariin vuoteen mitään tapahtunu niin on vähän semmonen olo että noinkohan se raskautuminen on vaikeempaa mulle :/

Mitenkäs teidän muiden Vaput meni? Oliko hauskaa? Me oltiin miehen kaa aattona kaupungilla ensiks kahestaan ja sit yhtien tuttujen kaa joihin törmättiin, mut ei oikeestaan mitään kummempaa, ihan kivaa oli.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Sivut

Kommentit (17)

huoh... johan on ollut taas kova kiire viimeset pari viikkoa. aloitin harjoittelun keskoslasten ja imeväisikäisten lasten osastolla ja vauvakuume sen kun nousee. vauvat osastolla ovat niin hirmu pieniä ja suloisia :) ei tunnu päivät pitkiltä kun saa hoivailla vauvoja... mutta illalla oon kyl ollu tosi väsyny enkä siks oo ehtinyt kirjoitella... lukemassa olen kyllä melkein joka päivä käynyt.

kovasti tässä odottelen että saatais meidän koiruus kotiin... vielä 1,5viikkoa ois kuitenkin sinniteltävä. käytiin sitä viime viikolla katsomassa ja se oli kovin pieni ja erittäin suloinen. se tuntu heti alusta lähtien omalta. kunpa vaan nää päivät menis nopsaan.

snowflake: pitelen peukkuja että plussaa tulis :) kovin ois mukavaa kuulla että jollakin on tärpännyt

mäki olin ennen tosi huono syömään pillereitä, unohdin tosi usein pilsut vaikka ne lojuivat aina yöpöydällä. päätin kuitenkin nyt lopettaa pillerit. en sen takia että mies ois käännytetty, vaan sen takia että oon nyt 7vuotta niitä popsinut ja ois kiva vähän seurailla miten mun elimistö reagoi ilman niitä... ja pääsen samalla seuraamaan kuinka pitkä mun kierto on kun siitäkään ei enää oo hajua. mies saa huolehtia ehkäisystä kun ei kerta vielä vauvaa halua.

nyt nukkumaan et huomenna taas jaksaa vauvoja hoivailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tansem:juu poika on tän päivän ukin kanssa että pääsen iltavuoroon.Avokki on kanssa ilta vuorossa niin piti saada joku 2 tunniks poitsun kanssa...

Me vappuna oltiin kotona ja oli muutamat vieraat.Grillailtiin ja otin muutaman.Eilen oltiin korkeasaaressa ja otettiin siskon muksu mukaan.Nähtiin melkein kaikki elukat!=)Mulla on vauvakuume taas noussu 100:seen=)mutta eipä ole tätiä vielä kuulunu mutta odotan vielä muutaman päivän....Nyt käyn näin pikaseen kun poitsu itkee tuossa vieressä=(

Täällähän minä :) Eilen olin jo töissä ja kyllä olin ihan poikki illalla, kun käytiin vielä rullaluistelemassakin töitten jälkeen. Flunssakin on jostain tullu, niin sekin vie voimia.

Tänään oli onneks viimeset tunnit koulua tältä keväältä, ens viikolla vielä tentti ja sitten pääsee kesäloman viettoon koulun suhteen...töissähän tuo kesä taitaa kokonaan mennä kun eilen tein työsopimuksen heinäkuun loppuun asti, koulu alkaa sitten elokuun lopussa (toivottavasti elokuussakin ois vielä kesäiset ilmat).

Oli kyllä tosi mukava olla pitkästä aikaa töissä (oon ollut jo kolmena aikasempanakin kesänä samassa työpaikassa) ja ihan hyvillä mielin sinne taas menee kesäksi.

Ihanat ilmat on kyllä nyt ollu koko viikon, niin kesäisen lämmintä ja aurinkoista, uimaan tekis mieli, mutta ei vaan taida vielä nuo järvien vedet olla kovin lämpösiä...

Snow:

Harmi, kun ei plussaa tullu, mutta vielähän se saattaa tulla jos tosiaan on ollut ovis myöhemmin. Plussasäteitä sulle +++++++++++++ :) Mäkin aina laskeskelen et jos ois käyny " vahinko" niin millon ois laskettuaika yms. se kyllä vaan pahentaa mun vauvakuumetta ja sit kun menkat alkaa niin on vaan enemmän pettyneempi kun jos ei ois koko asiaa miettinytkään.

Pippi:

Kiva oli kuulla sinustakin pitkästä aikaa :) Ihanan harjottelupaikan oot kyllä saanut, varmasti vauvakuume vaan kasvaa kun saa semmosten pikkusten kanssa olla :)

miimu:

Niin siitä meijän tilanteestahan mun piti kertoa. Mä en oo oikeestaan mieheltä ees kysynyt haluisko se vauvaa ja millon, kun se tietää et mä haluisin vauvan ja kun meillä on " ehkäisynä" keskeytely-menetelmä niin tiiän ettei se ainakaan vielä haluu vauvaa kun ei päästä mun sisään siemeniään. Meijän on ollu tosi hankalaa puhuu vauvoista sen jälkeen kun sain (n. kolme vuotta sitten) keskenmenon, sillon meillä oli kummallakin vauvakuume muttei sitten uskallettu yrittää uudelleen kun oltiin niin nuoria vielä sillon. Sen km:n jälkeen mies sano et jos yritettäs vauvaa sitten kun on asuttu muutama vuos yhessä (sillon ei siis vielä asuttu yhessä), nyt on asuttu noin pari vuotta yhessä. Viime kesänä mies sano yhelle sukulaiselleen, joka kyseli, et varmaan muutaman vuoden sisällä hankittas lapsia.

Nyt pitää mennä kun mies tuli just kotiin :)

Hyvää toukokuuta kaikille! Taitaa tulla kesä, ilmoista päätellen. En oo kerennyt kyämään edes lukemasaa teidän juttuja muutamaan päivään. On ihan hirveesti hommaa nuiden opintojen kanssa, en paljon muuta jaksa tehdä, hyvä kun nuo. Vain hyvin vähän on kerennyt ajattelemaan vauva juttuja, mikä on toisaalta hyvä. Huomaan kyllä olevani aika kateellinen, jos nään jonkun ison mahan tai pienen vauvan kanssa... Onneksi on tuo oma vauva. ;)

Snowflake: Ymmärsinkö oikein että aijoit tänä iltana testata, joko olet rohjennut? Toivotaan plussaa. :)

Täytyy taas jatkaa tehtävien tekoa... Kivaa. Yritän käydä useammin. Moi.

Tansem:tänään pitäs testata kun huomenna aamul en kerkii=(meen töihin jo kuudeks....nyt en siis syö niitä pilsuja enkä aloitakkaan vaan tulee sit jos on tullakseen=)mut yritetään pari kuukautta nyt siirtää tuota yritystä vaikka kuume molemmilla on kova=)

Pojalla oli tänään eka tarha päivä ja oli mennyt tosi hyvin=)Mä pelkäsin että se kiukkaa ja ei nuku mutta niin se vaan teki kaikki mitä muutkin lapsoset=)

Eli kaikill tiedoksi vielä että tänään testaan ja ilmotan tuloksen heti kun kerkiän!!Odotukset ei kyllä ole kovat ihan sen pettymyksen takia että ei menis koko loppu päivä pilalle....no tuun kohta ilmottaa...

Snow: Toivottavasti sun testi näyttäs plussaa =)

Ite en oo viel ehtiny testiä tekemään, mutta huono olo senku jatkuu. Tänään jumpassa meinasin oksentaa kesken tunnin.. Mutta lähden tästä nukkumaan, oli raskas päivä töissä. Huomiseen..

...Nyt se sit iski;mulla on ihan hirveen huono olo, joko tää on oksennustautia tai sit mä oon raskaana... Mä ku en oo hirveen säännöllinen noitten pillereiden oton kanssa =)

Nyt on onneks vähä parempi olla ku aikasemmin, äsken söin ku hevonen et ei oo varmaan oksennustautia :)

Nyt tulin pikaseen käymään ennen kouluun lähtöä. Huomenna varmaankin meen jo sitten töihin ja perjantaina on vikat tunnit koulua tänä keväänä :)

appelsiinie:

Mä sain kanssa vappuna tietää että yhet meijän tutut saa vauvan ja pakko kyllä myöntää et on sen jälkeen tuntunu aika pahalle ja oon ollu kateellinen :( Huoh.... Jännä kun ei oo aiemmin näin kovasti harmittanu kun oon kuullu joittenkin tuttujen saavan vauvan, mutta ei varmaan aiemmin olekaan noin tutut saanu vauvaa. Ei mua esimerkiks täällä haittaa/harmita yhtään vaikka joku plussais.

miimu:

Toivottavasti ei ois oksennustauti vaan oisit raskaana :) Ootko millon ajatellu testata? Ois kyllä kiva saaha taas plussia tähän meidänkin pinoon. Tuuhan ilmottelemaan jos testailet, niin jännitetään sun puolesta täällä.

Snow:

Ajattelitkos millon testailla jos ei tätiä kuulu? Olikos teillä nyt se yritys menossa vai ei? Oon jo ihan mennyt sekasin kun välillä yrititte ja sitten taas ette :) Toivottavasti nyt ois kuitenkin tärpännyt.

Nyt pitää lähtee sinne kouluun ennen kuin myöhästyn. Mutta tulkaahan kertomaan miten teidän tilanteet edistyyy ja joko saatas plussia tähänkin pinoon pitkästä aikaa!

Testin tein mutta nega tuli0/???kysymysmerkkejä perään koska masu on todellakin kasvanu ja juoksen pisulla...ihmeellisiä vihlasuja on tossa munasarjojen kohalla ja kun teen äkki liikkeitä ni nippasee jostain tuolta alhaalta??Pahoivointia on ja alaselkää jomottaa.Testaan vielä viikon päästä kun ajattelin jos mun ovis olisikin ollu myöhemmin niin oisin vasta viikolla 2+ jotain....Täti ei ole kylässä vieläkään joten en ole ihan toivoa menettäny.Jos nyt ei ala positiivista tulla niin sit lekuriin.Ihemtyttää vaan tää masun kasvu vaikka olen salaatti liha kuurilla ja liikun toosi paljon.Joten en usko että oisin lihonukkaa ja just tuolta ihan ala alamasusta.

Miimu:Minä lähetän plussasäteitä paljon=)Mimmosia oireita sulla on tai tuntemuksi??

Vaikka aamupala kesken ja poika kiukuttelee lattialla, tai sylissä nyt...

meillä meni vappu kivasti, poika oli eka kertaa yö kylässä ja me ystävien luona.

Käyn täällä sivuilla melkeen joka päivä, ei oikein jaksa pinoutua kun ei ole uutta asiaa. Pikkukakkosen haave on kova, mutta niinkuin joskus silloin kerroin, miestä ei saa käännytettyä ennenkuin kuin on raha asiat vakaalla pohjalla....Että näin...

niin kamala masu ikävä tuli kun näki tutun vauva masun, mutta ehtiihän sitä vielä...

Jokos kaikilla haaveilijoilla on kevättä rinnassa?

Miimu: Taidat olla yhtä hyvä muistinen syömään pillereitä kun minä =) Tästäkin laatasta unohdin kolme perätysten joten kyllä joka kierrosta pääsee piinaamaan, olen yrittänyt miehelle sanoa ettei ne sovi mulle. Kk kierrot on silti sekaisin kun oli tuhru vuotoa tuossa loppu viikosta ja nyt pitäisi tätin kurvata huomenna tai yli huomenna paikalle eli piinapäivät menossa ;-o

Nyt pakko mennä syömään aamupalaa kun on huono olo ;)

-Tansku-

Snowflake: Tein äsken testin, negaa näytti. Eli meillä kummallaki on raskauden ensioireet mutta se plussa puuttuu :(

Huomenna lähetään ukkelin kanssa elokuviiin ja syömään. Mitäs muut on ajatellu viikonloppuna hommailla?

Ulkona on ihanan lämmin ja aurinkoinen ilma!t-paidalla jo tarkenee=)Mulla on tänään vapaapäivä niin pääsen nauttimaan keväästä!;)

Paitsi että päivä on mennyt siivotessa ja sitten tilattiin molemmille pyörät hopparista ja poitsulle matkarattaat=)Nyt lähen kummipoikaa moikkaamaan että ei ujosteleen rupea0)

Miimmu.mulla samat oireet kans mutta se plussa on kateissa=/Laskin tuolla tekayn sivuilla että jos mun ovis oliskin ollu 4-7 päivää myöhemmin niin positiivinen tulos tulisi vasta viikon parin päästä!!Enhän mä malta sinne asti odotella=)La olis tammikuun lopussa=)miten niin kuumeilen kovasti kun jo la:ta laskeskelen=)

Missäs muut ovat?Sonnai,tansku,pippi,tansem??Appelsiinie??+Ja muuut haaveilijat!?sori noi nimet ei oo viel hanskassa=)

mulla on edeleenkin ollu tosissan aamu pahoinvointii ja noi menkkamaiset kivut ja alaselkä kipeenä.mutta pitää nyt sit vaan odotella=)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat