Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vituttaa vaan kun ukko meni sinne. Kuulín tänään päivänä. Ei vastannut mulle puhelimeen koko iltana s..tanan kusipää. olis vaan kiva tietää mikä meno sielä oli ym. En ole itse käynnyt siellä.

Kommentit (12)

Nykyinen mieheni on korkeasti koulutettu ja hyvässä asemassa, mutta meitä kohtelee todella huonosti. töissä esittää ihan toista roolia, samoin jos jotain muita ihmisiä on paikalla. Mä haluaisin vaan ihan tavallisen miehen, joka on mukava, sympaatinen ja läsnä. En mä enempää kaipaa. ap

Minulle tekee kaikenlaisia temppuja. ja ei ilmota missä on /vastaa puhelemeen. Ajee moottoripyrällä päivät pitkät ja tuhlaa rahat itseensä. Mesitä viis. Olen ihan rikki. Minä olisin halunnut " oikean perheen" , missä mieskin on läsnä. Minä en ole hänelle mitään. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kovasti vaan suren ja olen pettynyt, vihainen, yksinäinen, kaikkea. Miksi minä en kelpaa? Onko olemassa ihmistyyppi, jolla ei ole sympatiaa toista ihmistä kohtaan ollenkaan? Miks tuo mies on niin ääliö?????????? Mistyä niitä hyviä miehiä löytää...? Help!!!!!ap

ettei mulle voi kertoa. Meidän suhde on kyllä entinen. Olis kiva tietää miten kukaan voi käyttäytyä noin sikamaisesti. Niin ja tietysti syy tähän kaikkeen olen minä. itse olin kotona 1,5 kanssa. Ja itkin koko yön kun olin tosi huolissani ja sitten paljastuu että ukko vaan dokaa ja ei viitsi vastata puhelimeen. Mä luulin että se on jo kuollut tai jotain on sattunut. ap

Uusimmat

Suosituimmat