Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

HYVÄÄ HUOMENTA TYTTÄRET :)

Nyt on pyhät lusittu ja arki alkaa:( :) Kummin päin sitte haluukin ajatella.

Meillä on nää pyhät mennyt sellaseksi syömiseksi, että nyt on pakko sanoa " nou tänks" kaikelle rasvaselle ruualle vähäks aikaa, ihan hävettää. Perjantaina Hesessä, lauantaina ravintolassa, sunnuntaina kebabit ja eilen taas ravintolassa...Just joo!! Nyt saa loppuviikon kyllä keitellä perunoita:D

Mä oikein aina odotan, että pääsen kuulostelemaan vauvan liikkeitä :) Niitä tuntuu ihan päivittäin moneen kertaan. Siinä voisi olla vaikka kuinka kauan ,ei mitään kiirettä minnekkään:)

Eilen illalla väsytti kummasti. Nukuin melkein jo salkkareiden aikaan sohvalla...Käenpesä kun alkoi niin välillä torkkusin ja välillä havahduin taas:) Baarin jaksoin illalla katsoa kokonaan ja sitten simahdin täysin. Mies ei vissiin oikein pitänyt ajatuksesta, tais olla " pirunkurit" mielessä, mutta mulla uni vie voiton-kuinkas muutenkaan.

Tällä viikolla ei oo oikein mitään ihmeellistä ohjelmassa. Töitä ja töitä...lauantaina mennään Turkuun ja sunnuntaina taas töihin. Mies on lomalla koko viikon, voi sitä onnellista :(

Rakenneultraan on nyt 2 viikkoa ja 6 päivää aikaa. Se on seuraava odotuksen kohokohta;) Äkkii ne viikot menee, toivottavasti ainakin.

Jeps, mutta nyt on pakko lähtee laittautumaan, ettei vallan myöhästy töistä!

OIKEIN IHANAA PÄIVÄÄ JOKAISELLE YHDESSÄ JA ERIKSEEN !!!

Toivottelee: Je_Ni & " Pikku-Hippu" 17+3

P.s Gessleinin yhdistelmistä on sen verta kokemusta, että siskolla on sellaset ja menevät tosiaan näppärästi kokoon ja suhteellisen pieneen tilaan :)

Sivut

Kommentit (25)

Vesirokkoa on täälläkin, kuopus tuli siihen sopivasti perjantaina, joten sinne meni vappusuunnitelmat :( ! Hiukan raskas viikonloppu oli ja olenkin nyt ihan tööt. Todennäköisesti menee sitten äitienpäivä esikon rokkoilun parissa. Pahoinvointi on helpottanut, mutta väsymys tuntuu palanneen tuplana. Jakuva nuha on vaivana siihen malliin, että hengitän öisin suun kautta ja voitte arvata että kieli ja suu on aamulla kuin hiekkapaperilla vuorattu :/. Jotain allergiaa tääkin varmaan on, kun on kestänyt jo monta viikkoa. Huoh.

Tsempitykset siis kaikille sairasteleville! Toivottavasti tästä vielä noustaan!

väsynyt himppu rv 16+3

Menikin koko vappu, etten ehtinyt koneella käymään.... Meillä oli miehen sisko perheineen vappua viettämässä ja oli " hieman" hulinaa. Täällä temmelsi meidän Juho (melkein 4 v.), serkkupoika 3 v., Sanni 2 v., toinen serkkupoika 1½ v ja serkkuvauva 3 kk. Voitte siis kuvitella, minkälainen härdelli oli päällä, kun nämä muksut ei ole mitään rauhallisempia, kun pääsevät yhdessä touhuilemaan....:):) Mutta kyllä niillä tuntui hauskaa olevan ja sehän on pääasia!!!

Meillä onkin nyt erilainen arki; hoitopoika lopetti perjantaina ja mun pitäis sitten huomenna alottaa työt, vaihtui alotusvuoro aamusta iltaan, ihan kiva, ehtii aamun olla muksujen kanssa. Tänään olikin ihana aamu, kun saatiin rauhassa heräillä ja touhuta aamujutut ja lähtee omalla porukalla puistoon.

Lauantaina tuntui ensimmäiset potkut ja niitä on nyt tuntunut joka päivä. Aamuisin tuntuu olevan otollinen aika tuntea potkuja, taitaa olla aamuvirkku ainakin tällä hetkellä.

Vaunuasiaan kommentoisin; meillä on emmaljungan vaunut, jossa on vaunuosa ja ratasosa erikseen ja me ollaan kyllä tykätty kovasti. Meillä on molemmat muksut olleet vaununkopassa jonkun 8 kk ja sitten on vaihdettu ratasosa. Meillä on lisäksi matkarattaat ja varsinkin silloin, kun neiti oli vauva, ne oli tosi kätevät puistossa ollessa. Neiti viihtyi paljon paremmin, kun se näki niistä kunnolla.

Nyt muihin puuhiin....

Nöpö & paavokerttuli 17+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kyllä on poika taas pitänyt kiireisenä, ei oo oikein ees ehtinyt syyä, ja kauhea nälkä nyt onkin...tosin kaapitkin ihan tyhjät kun ei oo pitkään aikaan käyty kaupassa..tänään oiskin oikein jättikauppareissu,huh, nyt jo kauhistuttaa kun poika-rassu ollut niin väsy!

itketty on taas joka asialle..eikä nukkumaan suostu, täytyy kai lähteä vähän tuulettumaan tuonne ulos jos saisi hieman " levähdettyä" kun pojalla katselemista..ja rattaissa on valjaat;) niin eipä tarvitse kokoajan vahtia ja pitää poikaa poissa pahanteosta!

nuista vaunuista..

meillä oli ensin teutonian kolmipyöräiset yhdistelmät pehmeällä kopalla, poika on syntynyt kesäkuussa, mutta jouluna kävi pehmeä koppa pieneksi, pituutta kyllä oisi riittänyt mutta kaikkien toppausten kanssa tuntui olevan ihan supussa siellä, ei ollut enä mukava laittaa vaunuihin kun tuntui että lapsi ihan kurtistuu..

vaihdettiin brion duoihin, kovakoppa siis ratasistuimen kanssa mukana paketissa, ja olen ollut todella tyytyväinen!! vaunukopasta vaihdettiin ratasistuimeen tuossa pari viikkoa sitten kun poika(reilut 10kk) rupesi kiipeämään itsekseen pois kesken matkan, muuten varmaan kuljettaisiin vieläkin noilla " vaunuilla" ..mutta en siis löytänyt niihin irtovaljaita..niin tilava ja hyvä on vaunukoppa että mielellään vielä sitä käyttäisin,ehkä vaihdetaankin takaisin siihen jos valjaat tulevat vastaan..ja istuma-asentoonkin saa,kun patjan alta nostaa vanerin pystyyn, pääsee lapsi kurkkimaan..varsinkin kun ei vielä kävele eikä siis missään hirmuisissa kuravaatteissa ole kyydissä niin koppa olisi vielä passeli.

jos poika olisi syntynyt syys-talvesta,niin ihan varmasti olisi nuo pehmeäkoppaiset teutoniatkin menneet talven hyvin, onhan se vähän lämpimämpi tuo pehmeä koppa.. talvivauvalle varmaan on hyvä! ja kesävauvalle taas tuo kova koppa, niin että mahtuu sitten vielä talvellakin:)

meidän koivussa,ikkunan edessä on muuten jo ihan pikkuruiset hiirenkorvat!!! ihanaa! kohta on maisema ihanan keväisen vihreä ja pirteä!

sain sen lääkäriajan nyt sitten ensiviikon torstaiksi, saapa selvyyden että ovatko nuo supistukset jotain saaneet aikaan, välillä kyllä oikein pelottaa kun semmoienen " paine" tuolla alhaalla tuntuu..

ehkä samalla myös ultrataan pikkuinen, ihana olisi nähdä myös että mitä sinne kohtuun kuuluu!

..mutta nyt lähdetään ulkoilemaan!

..vauvakin pikkuisen muksasi kun istun kurtussa, varmaan tönii itselleen lisää tilaa.

minulla muuten nuo liikkeet vielä on ihan yksittäisiä töytäisyjä, ei mitään kunnon möykkää tai potkuttelua, silloin tällöin tuntuu pieni muksahdus, mutta tönimällä en kyllä saa vauvaa liikkeelle niin että tuntisin möyrintää..ehkä vielä nin aikaista että siksi vaan hentosia kerran-tömähdyksiä tuntuu...

heipat taas...

fiikuna ja mytty rv16+6

Täytyy varmaankin taas vaihteeks pinoutua..

Tässä sairastellaan kotona, mä ja lapset. Kuumetta ja yskää... Tosin ei nuo lapset näin aamusta hirveen kipeiltä näytä, kuume nousee illasta.

Ittellä on illalla lääkäri, on varmaankin poskiontelotulehdus -sen niin monesti sairastaneena tuntee jo oireet..

Vappukin oli ja meni, oltiin anopin luona grillailemassa. Kyllä ne grilliherkut ovatkin sitten hyviä talven jälkeen:)

Masussa kaikki varmaankin hyvin, liikkeitä tuntuu päivittäin ja varsinkin hetki sen jälkeen, kun olen syönyt niin alkaa tuntumaan elämää. Ja masu on aikamoinen pömppö, et varmaankin alkaa sellaisetkin huomaamaan, jotka ei tiedä.

Pitäis vaan jostain löytää mammavaatteita, kävin kattoo Myyrmannin Lindexiltä ja Kappahlista mut en löytänyt mitään!! Jos jollain on hyviä ideoita, et mistä löytäis täältä pk-seudulta hyviä (ja edullisia) mammavaatteita niin vinkkejä otetaan vastaan!!??

Viikon päästä olis ekaks neuvola ja sitten rakenneultra. On kyllä tullut syötyä noita herkkuja siihen tahtiin, et paino on varmasti noussut.

Aurinkoisia ja lämpimiä kevätpäiviä

myttynen rv 17+4

Kävin pinoa lukemassa ja voi apua, ootteko te KAIKKI niin Etelä-Suomesta, että siellä jo kukat kukkii ja pihat on laitettu & grilli kuumana pihalla?

Täällä tosiaan on lunta vielä paaaljon pihalla. siis onhan se jo suurin osa sulanut, mutta silti, ei vielä puhettakaan mistään haravoimisesta. Grilli odottaa vielä kaupassa ostajaansa, eli ei tosiaan vielä oo ees ostettu. Puhumattakaan kukista tai puiden lehdistä. Muistan kyllä, kun asuimme tampereella vajaan vuoden, niin siellähän oli jo vappuna vihreää ja T-paita kelit. Ehei vaan täällä. Täällä ihana kesä alkaa joskus kesäkuun puolella.. ja se IHANA kesä loppuu jo pari viikkoa myöhemmin, kun sääsket herää henkiin. Miksihän me muuten edes asutaan täällä?? No, kai siihen on vaan tottunut, kun täällä kuitenki tuli ekat 19v elettyä ja nyt taas viimeset 2,5v ollaan täällä oltu.

Että tämmöistä.. Täytynee tosiaan mulle kauppaan lähtee raahustamaan, kun olen ilmeisesti meidän perheen hyvävointisin. Kuopuksellekin nousi päiväunien aikaan kuume...

Mianni (se 15+3 edelleen)

En kyllä tunne oloani emännäksi ;D

Mies taitaa puhua " eukostaan" ja " akastaan" kun se on täällä päin tapana. Ja minun mies on ukko :)

Camelot, kiitos vinkistä! Olemmekin suunnitelleet reissua Keskiseen! Kiva olisi saada vähän äitiysvaatetta.

Jääsydän; ihana Pohojanmaan murre sinulla, harmittaa kun en itse uskalla kirjoittaa murteella! Olisipa jännä kun kaikki puhuisi omaa murrettaan täällä vaikka yhden päivän ajan, näinköhän kukaan ymmärtäisi mitään?

Vae mittees luuletta jotta ymmärtäeskö?

Vaunuista; meillä oli syyskuisella vauvalla pehmeä kantokoppa ja voi jumankauta että se kävi jo joululta pieneksi vaikka ei ollut mikään iso vauva! Harmi kun en tiennyt silloin että kova koppa olisi parempi, sitä pehmeää kun ne niin kaupassa mainosti meille että on tosi hyvä muka. Ihan turha ostos, harmittaa :(

Meillä on viikon päästä rakenneultra, jännittää!!!!!

-lupicaia 18+2

Meidän kevätsiivous päättyi lauantai-iltana siihen että mulle tuli kauhean huono olo, mikä johti sitten oksentamiseen keskellä yötä ja parin päivän pahoinvointiin :( En tiedä johtuiko liiasta tekemisestä... ainakin kaikki tekeminen tekee huonon olon, eilen haravoin lehtiä varmaan 10 minuuttia ja tuli huono olo.

Muutenkin kroppa panee vaan vastaan kun yritän tehdä jotain. Kaikki tuntuu vaikealta, raskaalta, toimin hirveän hitaasti. Ajatus ei kulje kunnolla ja sitten itkettää, kun väsyttää niin paljon.

Ajattelin että olisiko hemoglobiini alhainen vai mitä... torstaina on neuvola, siellä sitten näkee.

Sori ).(, en jaksa lukeakaan kenenkään juttuja :( Ajattelin vaan kysyä että onko jollain tullut tällasta samanlaista?

Esikoista odottaessa tuli 1-3 vko pahoinvoinnin jälkeen yksi yksittäinen pahoinvointipäivä, mutta ei tullut kyllä tällaista väsymystä ja ponnettomuutta sen mukana, tai ainakaan en muista.

Coe rv 15+2 (kai? en muista)

Unohtu kysyä, että onko muilla ongelmana hiki? Mulla menee hermot kun ei mikään deodorantti tunnu auttavan, ei apteekin eikä kaupan, sais 5x päivässä olla pesemässä kainaloita ja vaihtamassa paitaa :( Oikiasti tosi inhottava vaiva, kun ei kehtais kauppaan tms lähtä, hiki lemppaa varmaan kilometrin säteelle joka paikkaan. Tosi noloa :( :(

Jos jollaki joku vinkki miten saa hien hajua pysymään pois niin otan enempi ku ilolla vastaan! Hormonit ne on jotka sitä aiheuttaa, joten loppuuko vasta synnytykseen? (tai ei etes siihen, sitte imettäessä taas uudet hormonit jyllää ja se aih. kans hikoilua)

Kyselit vauvan sydänäänien kuuntelulaitteesta, niin mulla on semmoinen angelsounds-laite. Tosi hyvin sillä kuuluu sydämmensyke sitten kun siihen laitteeseen yhdistää vaikka tietokoneen kaiuttimet, niin saa koko perhe nauttia uudesta perheenjäsenestä! =) Mulla ainakin auttanut säilyttämään mielenrauhan vauvan voinnin suhteen! Kun ei ole noita ultria ollut.

Kävin juuri siellä sivuilla ja hintakin on minun tillamisen jälkeen halventunut ja nyt näytti maksavan 69e+postikulut 7,10e. Laitan alle linkin suoraan sinne sivuille!

http://www.kuuntelevauvaa.fi/index.php

Illan jatkoja!

neljäs

Yksin olen kotona, lapset vein jo hoitoon ja itsellä iltavuoro. Laskut ehdin maksamaan ja sitten kiireesti tänne :)

Voimia sairastaville mammoille ja heidän perheille! Meillä ollaan oltu tovi terveinä, mitä nyt pientä nuhaa muksuilla. Koputan puuta... Itellä oli pari viikkoa sitten poskiontelon tulehdus, aloin epäilemään ku nuha oli kestänyt jotain kuukauden. Ei oikein muita oireita ollut. Mutta lääkkeillä meni ohi onneks. Vesirokot on meillä sairastettu.

Joo rupee vaatteet pikku hiljaa ahistamaan täälläkin. Pitäis jotain housuja jostain haalia.

Eilen kerrottiin lapsille vihdoinkin että meille tulee syksyllä vauva :) Olivat aika ihmeissään. Varsinkin meidän 7-vuotias tyttö on aika innoissaan että jaksaa puhua asiasta ja miettiä ääneen. Kiva jutella hänen kanssaan siitä. Parempi silti ettei liikaa asiasta puhu, on siihen kuitenkin aika pitkä aika vielä. Ehtivät pian kyllästyä...

Meidänkin babyn liikkeitä tuntee jo päivittäin :D. Eilen nukkumaan mennessä käden alla tuntui möykky, peppu tai pää, joka pakeni kun painoin. Mies sanoi että pelästyyhän se kun sitä tökitään :)

Meillä rakenneultra 24.5., neuvola ens maanantaina.

Kaunista päivää kaikille!

Sanna ja baby rv 17 (jo!)

Ollaan sitten KOKO Perhe sairaana. Taitaa olla eka kerta, yleensä aina kun kulkutaudit iskee, niin toinen aikuisista ja yks lapsista välttyy. Nyt ollaan kuitenki koko porukka semmosessa flunssassa / mahataudissa, että oksat pois.

Eilen en jaksanut kertaakaan aukasta konetta, mikä lienee kertoo jo paljon kunnosta ;) Nytkään en jaksanut eileistä pinoa etsiä, mitä lienette jutelleet.

Eilen meni vaatimattomat 3t päivystyksessä jonottaessa ennenkuin pääsin kahden lapsen kans lekurille. Arvatkaa oliko pinna kireenä, kun olo oli jo itellä aivan paska, puhumattakaan yli 39 asteen kuumeessa olevista lapsista, joista toinen vielä alko oksentaa siellä!

Tosiaan kaikilla meillä kaamea yskä, tuntuu että keuhkot tulee pihalle. Lisäksi on kuopusta lukuunottamatta kaikilla kuume (ollut 2-5 päivää miten kelläkin) ja 2 lapsista on oksennellut jo pari päivää. Arvatkaapa millainen pyykkivuori meillä on?? Äkkiseltään kun tosta pesuhuoneen ovelta kurkkaa, niin veikkaisin lähemmäs 10 koneellista. Eilen jaksoin yhden koneen pyörittää. Tänään sitte pakko urakoida, kun olo on _pikkasen_ parempi, koska muuten kuletaan koko porukka nakuina kohta täällä. (tuossa pinossa on muuten muutamat täkit yms, kun lapset ei aina kerkee oksentamaan vessaan..)

Noniin, kaikille varmaan tuli jo valituskiintiö täyteen.

(.) Ei mitään, ei niin kerrassaan mitään. Eilen jo sanoin miehelle, että onkohan se pikkunen siellä ees hengissä, kun tuntuu että maha ei oo kasvanut viikkoihin ja mitään oireita mihinkään ei oo. Liikkeitä ei oo vielä tuntunu jne. Seuraava neuvola on 15.5. eli sinne asti pitänee kärvistellä. Toisaalta tuo masukki on ollut mielessä HYVIN vähän tämän sairastelurumban takia. Neuvolan aikoihin vois ne liikkeetki alkaa pikkuhiljaa tuntua..

Oikein mukavaa ja tervettä viikkoa kaikille, tämä poistuu lepäämään!

Mianni 15+3 (kai, saatan olla päivistäkin jo sekaisin)

Siis mulla on " hermo" levännyt, kun ollaan vappu pihamaata ropsuteltu ja grillattu. Poikaa (1v 5kk) vaan kiinnosti enemmän naapurin vappujuhlat kuin oman pihan tapahtumat. Hän kävi aidan takana kyttäämässä, mitä toisella puolella tapahtui. Ilmeisesti meno oli siellä sen hänen mielestään sen verran hiljaista, että katsoi aiheelliseksi liikuttaa heitä heittämällä omia lelujaan yms aidan toiselle puolelle. Eikä kielloista ollut mihinkään! :)

Perjantaina käytiin katsomassa pojan kummitädin ja minun uutta kummityttöäni. Hän syntyi 26.4. Voi miten pieni!! Ei se oma taapero ole voinut niiiiin pieni olla! :)

Minä jo tuolla aikaisemmin kyselinkin, kun olen alkanut oksentamaan verta. Hemppa oli tosiaan viime viikolla neuvolakäynnillä alhaalla ja aloin syömään rautaa. Soitin neuvolaan, ja nyt sitten piti rauta jättää pois.. Lääkäriin pääsin vasta torstaina. Samaten on supistelut taas alkaneet. Niin niitä oli esikoisenkin kanssa jo aika varhaisessakin vaiheessa. Makoilinkin sitten sairaslomalla pari kuukautta ennen synnytystä. Makoilemaan jouduin niin supistusten kuin selän ja lonkkienkin takia. Olo ei silloin ollut mitenkään hehkeä.. Nyt odottelenkin, saisikohan tällä kertaa kokea sen paljon puhutun raskauden hehkeyden! :)

Ensi viikolla olisi se rakenneultra. Sukupuolen mielellämme tietäisimme, jos vaan mahdollista..

Vaunuista: Me ostimme poikaa odottaessa käytetyt Brion Kombit vm 1999. Voin näin jälkikäteen sanoa, että olipa hyvä, että niistä vääntyi runko lentokoneessa Teneriffan reissulla. Niitä ei voinut korjata, ja matkavakuutuksen piikkiin saimme ostaa uudet Brion Kombit vm 05. Ja ne on huippuhyvät!!! Olemme olleet niihin todella tyytyväiset! Eli meillä on ns pehmeä koppa, mutta kun se kävi ahtaaksi, otimme käyttöön ratasosan vaunuina sen kopan kuomun toimiessa jalkopäätynä. Aivan loistava keksintö. Minulla on jotenkin mielikuva, että ne kovakoppaiset olisivat hankalat.. Tietysti siksi, että itsellä ei niitä ole.. :)

Nyyti74 rv 18+1

Hei kaikille piitkästä aikaa.. Olipa ihanan aurinkoinen vappu. Meilläkin tosin oltiin pikku vatsurissa, mutta onneksi meni nopsaan ohi :)

Kauan on siitä kun on tullut kirjoteltua, ei muka ikinä ehdi. Lueskellut olen kyllä muiden juttuja melkein päivittäin.

Rakenneultraa täälläkin odotellaan kuin kuuta nousevaa. Vasta 19.5 pääsee kurkkaamaan masuasukkia. Tuntuu niin pitkältä ajalta, mutta minkäs teet eipä auta kuin odotella. Onneksi tänään oli lääkärineuvola sai kuulla sydänäänet. Tasaisesti jumputti 150. Lääkäri sanoi, että hän tunsi selvästi liikkeet vatsan läpi. Liikkeitä olen tuntenut jo itsekin makuulla ollessa. Ihanaa kun nyt ne alkaa pikkuhiljaa voimistumaan..

Vaunuista sen verran, että meidän esikoisella on ollut gessleinin yhdistelmät pehmeällä kantokopalla. Ollaan oltu tosi tytyväisiä! Mutta tuo vaunuasia on niin henkilökohtainen..

Aurinkoista tiistain jatkoa kaikille mammoille ja masuasukeille!

-Mandisofia 16+2-

..paluu arkeen..

huh että taas väsyttää, poika ei ole pariin päivään oikein nukkunut, tai ei kyllä yleensäkään nuku kunnolla mutta nyt ollut taas tosi väsy, ei meinaa nukahtamisesta illalla tulla mitään tuolla pikkuisella kun on ihan yliväsy, rassu, nyt sain päikkäreille mutta eikös tuohon parvekkeen alle tullut joku katukoneiden kokousajo, huh, kauhea mökä, toivottavasti saa kuitenkin poika nukuttua ja äiti siinä samalla vähän levättyä.

mulla on nyt kanssa ollut jo muutaman viikon univaikeuksia, tosi vaikea nukkua, vaikka on ihan poikki, koko päivän vaan haukottelen ja ootan iltaa että pääsisi unille ja sitten kun sänkyyn pääsen ei nukahtamisesta meinaa tulla mitään , ja yö menee ihan pyöriessä ja vähän väliä heräillessä :/

samanlaista kuin loppuraskaudessa ison massun kanssa, ei meinaa millään löytyä hyvää asentoa eikä vaan saa kunnon unta jostain kumman syystä, tiedä sitten mistä johtuu?!!! mutta eipä ainakaan kokoaikaista väsyä ja uupumusta helpota!

pieniä hipaisuja välillä tuntuu masussa mutta ei vielä mitään isompia tai hyvin tuntuvia potkuja tms..oikein odotan että tuntuisi kunnolla:)

rakenneultraan kolmisen viikkoa,tuntuupa pitkältä tuo aika!!

nyt täytyy lähteä syömään ja aamupesuille..

oikein hyvää viikonalkua mammoille ja masuille!

fiikuna ja mytty 16+6

Aivan ihana aamu taas, kiireesti tulin likaisemaan kuulumiset ja sitten pihalle! Tänään meinasin lannoitteet heitellä kukkapenkkeihin ja vähän ruopsutella viimeisiä. Vappu meni joo mukavasti ja vielä eilenkin tuli grillailtua, että kyllä täälläkin pitäisi loppuviikko syödä hiukan kevyemmin, ettei ensi viikolla neuvolantäti revi pelipöksyjään mun nousevan painoni kanssa! =)

Miannille ja perheelle jaksamista ja paranemisia!! mä täällä jännityksellä odottelen, että saapiko nuo meidän kaksi nuorinta vesirokon, kun yhdellä meidän vappuvieraista nousi rokkonäpyt eilen. Toisaalta kyllä olisi hyvä jos sen nyt sairastaisivatkin pois, esikoisella se jo olikin parivuotiaana. Toivotaan, että en itse sitä saa uudestaan, voipi kuulemma olla vaarallinen sikiölle ennen 20 viikkoa sairastettuna. Äidiltäni kyllä varmistien sairastaneeni sen jo joskus pienenä ja ei kait pitäisi uusia, mutta kun ei näistä koskaan tiedä.

Mullakin ultra 22.5. ja odotan tapahtumaa innolla, kun ei olla pikkuista päästykkään vielä näkemään. Onneksi jumpsutusta voipi kotilaitteella kuunnella vaikka päivittäin! =)

Mutta nyt sinne pihalle ja kohta taas ruoan laittoon!

Mukavaa tiistaita kaikille!

neljäs 15+3

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat