Seuraa 

Huomenta ja hyvää uuden työviikon alkua!

Täti tuossa rupes aamulla pakkailemaan laukkujaan, joten mukavasti alkoi päivä =) Vuoto samanpituinen kuin pillereiden aikanakin, joten ei kovin sekaisin kropan toiminta ole. Tai no, voihan olla että jatkossa on..

Kamalasti ois hommaa, niin töissä ku kotonakin. Meneepä ainakin päivät nopeesti ja ovis lähestyy " uhkaavasti" .

Poppiupau: Onnea kosinnasta!! Osaa ne miehetkin yllättää =) Muakin kosittiin ennen joulua. Meillä häät on 7.7.07 =) Kirkkokin on jo varattu hyvissä ajoin, kun ajateltiin, että tuo päivämäärä on varmaan aika suosittu.

Nyt täytyy ruveta purkamaan tuota työsumaa.

Nea kp 4

Sivut

Kommentit (23)

Juliaana: Ei hirveen isoja häitä ajateltu, kun ne maksavat niin julmetusti. Ja toisaalta molempien suku on aika pieni ja kavereita vaan muutamia oikeen hyviä. Plussa onnea sulle kamalasti toivon!!!

Hiljamaarille kans ++++ =)

Essi: Pahoittelen sukulaisen vierailusta. Muutaman viikon päästä sit uusiks!!

toi että sulla on kaksi kohtua on aika jännä juttu! Saako olla uteilias ja kysyä, että miten se sulla todettiin ja miten se vaikuttaa sun elämään ja tulevaan raskauteen? Siis alkio valitsee toisen kohduista ja alkaa kehittyä siellä? Miten sit munasarjat sijoittuu? Onko niitä kuitenkin normit kaksi?

Ja vielä plussasädetystä sinne (niin kuin muillekin piianilijoille)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Killa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onpas tullut touhuttua tänään. Juuri otin kahvikakun uunista ja sitä ennen tuli siivottua, haravoitua pihaa, levitettyä pyykkejä ja tehtyä ihan perus makaroonilaatikko. Olipas ihan outoa, kun töiden jälkeen vielä jaksoi ahkeroida noinkin paljon. Yleensä olen aikas naatti, kun töistä pääsen ja hyvä, jos edes jonkun saa yhden illan aikana tehtyä. (löytyy piileviä emännän kykyjä näköjään minustakin ;) Eipähän olisi uskonut)

db db db db ja paljon +++++++++++++++++++ tuulia kaikille piinailijoille :)

(.) Tänään tulivat kuumat aallot, joten hyvinkin voi olla, että menkat alkavat muutaman päivän sisään...

Nyt tämä tyttö lähtee kuuntelemaan nukkumatin unilauluja...

Tuisku kp 32/34-42

Olipahan iso pino viikonloppuna. Nyt täytyykin lukea pinoa uusiksi läpi ja samalla kirjoittaa tätä uutta viestiä niin muistaa kommentoida edes jotain...

Nealle pahoittelut negasta ja tätsystä.

Viipulille puolestaan onnittelut. Nyt kai saa jo onnitellakin...

Afternoon kyseli puutarhahommien etenemisestä. Lauantaina oltiin koko päivä ulkona ja piha muuttui reippaasti kesäisemmäksi. Pientä alkua niissä viime kesänä istutetuissa perennoissakin oli havaittavissa. Jotain maanpeitekasvia sinne vielä voisi hankkia ja ruukkuihin jotain valmiiksi kukkivaa.

Uusille tervetulotoivotuksia - oli taas useampia ilmoittautuneita...

Killa, sä oot kyllä mainio noine ideoinesi :-)

ON: Kp30 muuttui heti töihin päästyäni kp1:ksi. Eilen oli vielä kovin toiveikas olo ja ihan älytön jännitys päällä, mutta kun meille ei sitä lasta suoda niin ei. Pirun akka on täällä taas ja mieliala sen mukainen. Hiljamaari kyseli tuota kiertoni pituutta. Mulla on suht säännöllinen kierto, 27-29 pv. No mutta joo, kai tää tästä taas.

Töitä tässä kai pitäis tehdä...

Mukavampaa viikkoa muilla enskuille!

t. Essi

poppiupau, lämpimät onnittelut kihlauksesta!

Juliaana-82 ja Majita tervetuloa enskoihin!

Tuiskutiuskulle, t@mmiäipälle ja Tappertille (ja muillekin piinailijoille totta kai) plussatuulia!! Jännät paikat teillä!

Essille lohtuhali!

Killa, meillä tulee pian vuosi täyteen yritystä ja samanlaiset asiat pyörii välillä mielessä. Kovin paljon emme hoitoja ole vielä ajatelleet, mutta koko ajan ne tulevan ajankohtaisemmiksi. Meillä mies ei kuitenkaan ole ainakaan vielä niiden kannalla. Ymmärrän siis ainakin vähän, miltä tuntuu miettiä noita asioita, hali sinulle!

Emma kp 16/29

Aurora, odottele nyt pari päivää, eiköhän se plussa ovistestiin tule, jos gyne sulta 13mm follikkelin viime viikolla ultras!

Mulla oli tänään toisella puolella kasvavassa 10mm follikkeleita 2 kpl ja gyne epäili, että inssi menis siten ens maanantaille-tiistaille - no, mun tuurilla plussa pärähtää ovistikkuun viikonloppuna! Hirvittää jo tässä vaiheessa, millainen lasku lekuriasemalla odottaa. Hinnastoissa on mun mielestä harhaanjohtavasti esim. inseminaation hinta, mutta eihän se esim. tätä mun ultraa tänään pidä sisällään. Näin siis ainakin Felicitaksessa, joka on sikakallis.

Kävin tänään työhaastattelussa - ja Q:n neuvojen mukaan ajattelin inssipäivänä (mikäli se joskus tulee) ostaa tiukat farkut:) = varma raskautumiskeino.

Poppikselle ja muille hääpähkäilijöille; suosittelen toukokuuta, vaikka itsellä ei kokemusta toukokuulta ole -me ollaan miehen kanssa aina heinäkuussa lomalla olosuhteiden pakosta, että tänä kesänä jää serkun häät väliin, kun ovat heinäkuussa. Myös syyskuu on tosi kaunis aika! Me mentiin ihan kahestaan maistraatissa, sopi meille parhaiten:=)

mitäs muuta...jaa, mikäs Killan tilanne olikaan, täytyy käydä päivittämässä tiedot, kun nyt jo unohtu:=)

-mooli, kp11

Huh.. ompa ollut enskoissa vilskettä viime päivinä. Olen vain pikaisesti käynyt pinoa lueskelemassa, mutten ole saanut aikaiseksi minkäänlaista testiä.

Kaikille uusille tervetuloa minunkin puolesta:) Olikin monta uutta, joten en nyt muista, että keitä kaikkia teitä olikaan.

Poppikselle vielä kerran onnittelut kihlautimisen johdosta:) Ja mukavia häävalmisteluja=)

Kaikille suuri ((((lohtuhali)))) joille täti on kutsumattomana vieraana tullut kyläilemään, se ei sitten ymmärrä pysyä poissa!!

Piinailijoitakin taisi jokunen olla, kaikille lähetän kovasti +++++++++++ säteitä+++++++++

Sitten ).( nyt meneillään kp 22/28-39 Jännittää niiiiiiiiiin kovasti, että miten tässä tulee käymään. En nyt oikein tiedä, että mitä tämä on, koska ensimmäistä kertaa, olen ihan oikeasti " kuunnellut" kehoani kierron aikan. Nyt on kaksi päivää tullut RUNSASTA valkovuotoa, alaselkää särkee, nippailee alavatsalla, etenkin oikealla puolella ja rinnat on kipeät. Ihan ihmeissäni olen, kun en tosiaan ole ennen kiinnittänyt huomioita, mitä tuntemuksia oviksen jälkeen, ennen tädin vierailua on ollu. Joko se akka tekee todella pitkänkaavan mukaista tuloa, tai sitten.. hmm.. en uskalla edes ajatella, koska olen miltein varma, että kyllä se täti tänne taas osaa.

Kerroin muuten tänään äidilleni vauva haaveista, kuulosti aidosti ilahtuneelta, kertoili kovasti omiakin juttujaan ja sitä, että heilläkin mennyt jonkin aikaa, ennekuin oli tärpännyt.. että sellaista.

Tulipahan selitettyä pitemmän kaavan kautta omaa napaa.... anteeksi siitä.

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille enskoille:)

Me pidettiin häät keskellä talvea, maaliskuussa! Juuri niinkuin tuossa joku mainitsi, kynttilänvalossa. Jokaisen penkkirivin päädyssä oli kynttilä palamassa ja alttarin molemmin puolin oli kaksi valtavaa kynttelikköä. Kaunista oli :) Talvisesti sininen ja hopea oli kaksi teemaväriä, oranssia pistettiin myös mukaan vähän lämpöä antamaan. Komeita hääkuvia saatiin ulkona hangen loisteessa. Hääpäivä oli aurinkoinen mutta kylmä, n. -15 astetta. Ja kirkko saatiin just sille päivälle ku haluttiin. ;)

Mutta mutta... sitten näitä omanapaisia asioita. Mulla alkoi vajaa tunti sitten kamalat menkkakivut vasemmassa kohdussa (mulla on niitä kohtuja kaksi). Olo on kaikkinensa just sellanen ku sillon ku vuoto alkaa, eli heikottaa, pulssi korkealla, öklöttääkin ja kipu sen verran kovaa että tekisi mieli ottaa särkylääkettä (mut en ota). Vuotoa ei kuitenkaan tule edes kohdunsuulla ei näy häivääkään punaista, vaaleanruskeaa vaan. Ja oikeassa kohdussa ei tunnu yhtikäs mitään. Outoa on. Taidan nyt kun vielä suunnileen pystyn kävelemään, lähteä apteekkiin ostamaan särkylääkkeitä... kp on siis 24/24-25.

Pää näitten oireitten kanssa leviää...

Kyllä. Häät voi ehdottomasti pitää toukokuussa! Kevät kauneimmillaan, luonto heleän vihreänä, valkovuokot kukkii, lämpötilat yleensä miellyttävämpiä kuin kuumimmilla kesähelteillä, ei päällekkäisbuukkauksia muiden juhlien kanssa, ym. Suosittelen!!

nimim. toukokuussa avioitunut :-)

Kylläpäs täällä on ollut melkoinen säpinä viikonloppuna. En ehtinyt lainkaan lueskelemaan viestejänne vapun aikana ja nyt hurahti tovi jos toinenkin niitä lukiessa.

ONNEA Poppiupaulle kihlautumisen johdosta! Nyt vaan hääjuttuja odotellaan, kun täällä enskoissa taitaa olla muitakin hääsuunnittelijoita paikalla. Onnea teille kaikille! Mielestäni häät voi ihan hyvin pitää keväällä, syksyllä tai vaikka keskellä talvea kynttilöiden loisteessa. Kesäisin kun saattaa ongelmaksi tulla juhlien päällekkäisyys... Viime kesänä olin vieraana yhteensä neljissä häissä ja niitä edelsivät tietysti neljät polttarit. Oli siis melkoista kiirettä koko kesä.

Viipulille lähettelen ONNITTELUJA! Taidan seuraavaksi kokeilla tuota mainitsemaasi punaviinin lipittelyä. Vappukekkereistä jäi avattu humppakuutio, josta varmastikin riittää pieni lasillinen joka illalle. Kunhan vaan ensin se ovis tulla tupsahtais, niin voisin vaihtaa greippimehun punkkuun. Kaikkea kai pitää kokeilla!

Onnellisten juttujen keskellä oli valitettavasti niitä kurjempiakin. Pahoittelut kaikille, jotka saivat tädin rasitteekseen. Ei tähän tilanteeseen oikein sanoja ole. Kaikki meistä tietää, millaisen pettymyksen täti tullessaan tuo. Onneksi pettymyksen ikävin vaihe menee ohi parissa päivässä, sen jälkeen jaksaa taas uskoa/toivoa/rakastaa jne.

Tervetuloa kaikille uusille enskoille! Täällä saa aikansa kulumaan ja aina löytää vastauksen mieltä askarruttaviin kysymyksiin. Mitenkähän sitä ennen vanhaan on selvittykään ilman enska-palstaa? On mahtanut vauvakuumeilu olla paljon tylsempää.

Kommentit jäivät nyt vähän vähille. Olette kaikki kuitenkin ajatuksissani :).

-desejo

Pahoittelut teille, jotka täti löysi! Jostakin sitä ihminen taas vain saa uutta toivoa uuteen kiertoon, kunhan täti ensin suvaitsee lähteä pois.

Kummasti itselläkin alkaa hääasiat pyöriä mielessä, kun täälä puhutaan, mutta jospa asia kerrallaan. Kirkkohäitä meille ei kuitenkaan tulisi, kun ei kirkkoon kumpikaan kuuluta. Sellaiset kesäillan istujaiset omalla takapihalla hyvän ruuan ja juoman kera olisi mukava tapa juhlistaa naimisiin menoa...

Ihmeellinen on tuo follikkeleiden ja munasarjojen ym. maailma. Kävin tänään sielä gynellä ja se tutki ja katsoi ultralla kohdun ja munasarjat. Ja kävi kuten vähän olin pelännyt eli mulla on hieman (onneksi vain hieman) PCO-tyyppiset munasarjat. Yhtään kunnon follikkeliä ei näkynyt eli ovulaatiota ei ole lähiaikoina tulossa ja kohdun limakalvo oli niin ohut ettei menkkojakaan ole heti luvassa. Sain siten kolmen kk:n Terolut-kuurin, jonka eka kuurin aloitin heti. Toisaalta olen helpottunut, että asiat selvis, mutta toisaalta harmittaa, kun jotain pientä vikaa on. Oik.munasarja oli enemmän PCO-tyyppinen kuin vasen. Gyne kyllä sanoi, että muutokset voi johtua, kun vasta pillerit olen lopettanut, mutta mulla on jo nuorempana ollut pitkiä ja epäsäännöllisiä kiertoja. Muuten kaikki ok.

Ovistestiin sain eilen haamun, mutta se kait johtui vain hormonitasapainon heittelyistä. Silti siitäkin osasin oikein iloita. Haamu parempi kuin nega!

Hyvää päivänjatkoa kaikille!

Ihan ensiksi pahoittelut Essille ja iso halaus! Toivottavasti kevät tuo tullessaan mukavia uutisisa meille kaikille, eikö ainaisia pettymyksiä..

Tappert, sullahan on jännät paikat, jospa se auttaisi kun ei kerrankin ole sitä testiä kaapissa:)) bdbdbdbdbd

).( Joo, täällä sitä tikutellaan ovista ahkerasti lääkärin neuvon mukaan. Lauantaista asti testattu ja lekuri sanoi että plussa tulee ma tai ti, mutta kun EI näy sitä plussaa testissä!!! Ja testejä enää 3 jäljellä:( Jos 5 päivää sit oli 13mm kokoinen follikkeli, niin eikös se hitaalla 1mm kasvuvauhdilla jo olisi ainakin 18mm, missä vaiheessa se ovisplussa sit oikein tulee? Silloin kun pari päivää aikaa siihen että follikkeli saavuttaa oikean kokonsa vai vasta sitten kun se jo on sen kokoinen että valmis? Auttakaa epätietoista... (Olipa sekavan kuuloinen kysymys, toivottavasti ymmärrätte) Saas nähdä onko taas sama juttu kun kaikissa aiemmissa kierroissa, että haaleita viivoja tulee joka päivä testiin, muttei plussaa?!

Sori omanapaisuus, mutta harmittaa kun ei sitä himskatin plussaa näy..

Nyt tarttee jatkaa töitä! Oikein mukavaa tiistaipäivää kaikille ja paljon ++++-säteitä tasapuolisesti kaikille:=)

Ja tervetuloa kaikki uudet mukaan!!!

Ärsyttävää vauvahaaveilun kannalta on se, että valemenkat on täysin mahdolliset; kun toinen kohtu on raskaana, toisesta voi vielä tulla menkat. Sen takia on tullu tehtyä monta negatestiä vaikka menkat ois jo alkanut. Ja sen takia tarkistelen ihan kohdunsuulta asti näkyykö punaista. Hankalaa se silti on kun ovat niin vierekkäin...

terveisin kummajainen :D

Ensinnäkin Essille pahoittelut tädin tulosta. :( Taidan itse olla kohta ihan samanlaisessa tilanteessa sun kanssa.

Täällä alkaa toiveiden virrat valua pettymyksen kaivosta alas. Vaaleanruskea tuhru joka alkoi muutama päivä sitten, on muuttunut nyt astetta tummemmaksi. Kp on nyt 24/24-25 ja oireista päätellen ne kyllä alkaa viimeistään huomenna. Voi että osaa ottaa päähän. Miksi pitää toivoa liikaa? Yöllä valvoin, en vain saanut unta ja olin sellaisen typerän uskon vallassa että kyllä tässä varmaan raskaana ollaan. Mietin miten kertoisin miehelle ja milloin se syntyis ja millon maha näkyis ja... >:( Typerää miettiä tollasia. Mut tätä kai se naisena oleminen on. Olis paljon helpompaa olla mies, kun nämäkin asiat tapahtuis jonkun toisen kehossa.

Plussatuulia kaikille piinailijoille!

Ollenkaan en muista uusien nimiä, mutta tervetuloa kuitenkin...itse käyn täällä sen verran harvakseltaan ettei mua kannata yrittääkään muistaa :) kiirettä pitää...

Onnea Viipulille (noinko se meni?, anteeksi jos kirjoitin väärin), ja paljon tarrasukkia.

ON; meneillään kp30/28-30, nippailee ja jomottaa, luulenpa että täti kaartaa iltaan mennessä paikalle niinkuin ennenkin. Päätin kuitenkin jo viime kierrossa, että jollei kesäkuussa viimeistään tärppää, niin marssin tohtorin juttusille. Tässä kierrossa en ole jaksanut edes tikuttaa ovista, mutta puuhailtu on oviksen paikkeilla tasaiseen tahtiin..toivoa joko on tai ei.

On muuten eka kerta kun jätin suosiolla testinkin hankkimatta etukäteen, kun nega se on kuitenkin (eeh, pessimisti ei pety...)

Tappert...ei kovin toiveikkaana

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat