Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

tiedättekö kuinka helpolla tyksissä saa synnytyksen käynnistyksen? ja onko tietyt lääkärit, jotka eivät käynnistäis ja jotkut käynnistäis..?

Kommentit (2)

mutta itse olen ollut tekemisessä polilla 3 lääkärin kanssa ja synnytyssalissa vielä näistä yhden ja lisäksi neljännen, jota en ollut polilla tavannut: 1. kanssa päätettiin synnytystapa, joka e ollut etukäteen ajattelemani, mutta parempi. Kolmas päätti käynnistyksestä. Toinen siinä välissä seurasi tilannetta. Itse pidin erityisesti em. , joiden kanssa keskustelin tarkemmin. Mitä itse synnytykseen tulee, niin tuo sama toinen kävi siellä seuraamassa, mutta todellisen työn teki neljäs lääkäri, jolle myös annan ison plussan läsnäolosta. En siis ole tyksissä tavannut ainuttakaan lääkäriä, jota en uudelleen haluaisi tavata ja noille kolmelle annan erityisplussat.

En usko, että ihan mitä vaan läpi saa, mutta varaudu keskustelemaan. Oma kätilöni puolestaan evästi, että älä anna periksi, jos et tule vakuuttuneeksi muista vaihtoehdoista. Niillä eväillä ja asenteella pärjäsin. Vielä jopa niin, että kaupungin äitiyspolilta lääkäri alunperin tyrmäsi kysymykseni ja uskoi tyksissä sanottavan samoin, mutta hänkään ei kieltänyt silti soittamastasta tyksiin, vaan kertoi vielä henkilön, jolle soittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat