no mies on tehnyt tämän saman monta kertaa joten ei käyty riitelemään asiasta. morkkikset mulla kyllä on vaikka en mitään pahaa tehnytkään muutakun join :/
Sanoin vain miehelle, että seuraavan kerran kun päätät pistää astioita paskaksi, niin voisitko ottaa noita huonompia arkilautasia? Nyt nimittäin rikkoi Arabian Lumi-sarjasta nuo astiat, no pääsepä mies ostamaan uudet tilalle:) Nyt naurattaa, mutta sillä hetkellä v-käyrä oli kyllä korkealla, kun niitä palasia muovikassiin keräiliin ja pienimpiä sirpaleita imuroin.
suutuin miehelle, joka pihtaa seksiä! seuraavana päivänä sitten otti neuvosta vaarin...raivostuttavaa, kun ei nuo halut oikein kohtaa.
Ei riidelty. Ei meillä kyllä riidellä koskaan muutenkaan, niin en oikein ymmärrä miksi nyt vappunakaan olisi pitänyt :)
Ja se on vähän verrattuna siihen kuinka kauan naapurit riitelivät (lienevätkö sopineet vieläkään)....
Kultuintopii:
Tai oikeastaan minä kovasti yritin, mutta mies ei oikein suostunut tulemaan riitaan mukaan :)
nähdään vain viikonloppuisin.
no mies on tehnyt tämän saman monta kertaa joten ei käyty riitelemään asiasta. morkkikset mulla kyllä on vaikka en mitään pahaa tehnytkään muutakun join :/
Mies oli kolme päivää juopottelemassa, joten ei ehditty riitelemään. Eilen nukkui koko päivän.
Sanoin vain miehelle, että seuraavan kerran kun päätät pistää astioita paskaksi, niin voisitko ottaa noita huonompia arkilautasia? Nyt nimittäin rikkoi Arabian Lumi-sarjasta nuo astiat, no pääsepä mies ostamaan uudet tilalle:) Nyt naurattaa, mutta sillä hetkellä v-käyrä oli kyllä korkealla, kun niitä palasia muovikassiin keräiliin ja pienimpiä sirpaleita imuroin.
Ja tänä aamuna alkoi menkat. Täytyy illalla pyytää mieheltä anteeksi hormoniräyhäämistäni...
Ulkoiltiin lasten kanssa ja siivottiin pihaa ym.