Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ikävä kyllä en nyt voi maksaa elatusmaksua kun yrityksellä menee niin huonosti tms.

Kommentit (7)

yritä olla ajattelematta mitään, kysy vain että koskas aiot maksaa. Ehkä se yrittää parhaansa, ei vain kehtaa myöntää ettei mene hyvin...

Jos se on sinun nykyinen miesystäväsi, joka ei maksa entisen liittonsa lapsista niin dumppaa se heti! Moista luuseria et koskaan tarvitse.

Nuo maksoi sossu ja vapautti jälkikäteen.

Nyttemin ei taas maksa, koska ovat eksän kanssa sopineet, ettei tarvi maksaa, kun tukee runsaskätisesti isompaa opiskelevaa lasta. (antaa elatusmaksun*2 suoraan tilisiirtona) Näin tavallaan toinen vastaa toisesta ja toinen toisesta. Kun tämä vanhempi valmistuu kuukauden päästä, elatusmaksut aletaan maksamaan normaalisti.

Ap, Sun tapauksessa isä on vastuuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eivät ole koskaan edes tavanneet. Pari kertaa olen nyt vuosien kuluessa soittanut, mutta hän keksii aina syyn lopettaa puhelun lyhyeen ja lupaa soittaa takaisin. Ikinä ei ole sitten soittanut.

Eipä silti, ihan hyvin me pärjäillään, mutta kieltämättä aika vastuuttomalta koko tyyppi tuntuu. Onneksi lapsi ei ole kysellyt " isänsä" perään. En halua että hänestä tulisi yhtä vastuuton.

en hoitaa maksu sossun kautta. Mua ottaa suunnattomasti päähän se, että mun lapsen isä ei ole vielä kertaakaan maksanut elatusmaksua eräpäivään mennessä, paitsi kun maksaa välillä puolikin vuotta kerralla. Joudun koko ajan seuraamaan onko maksut tullut ja se on todella raivostuttavaa.

Mitenkään muuten mies ei ole osallistunut lapsensa asioihin, voisi edes maksut hoitaa asiallisesti.

Uusimmat

Suosituimmat