Vierailija

Siis voiko jo pari päivää ovulaation jälkeen olla oireita? Vai liittyykö tajuton väsymys ja vatsan turvotus sitten vain ovulaatioon, en tiedä.

Uskomatonta, mutta ihan kuin olis siis kolmas tulossa... Mutta ovulaatiosta ei kyllä ole kuin pari päivää.

Muutenkin kahden synnytyksen jälkeen ovulaation kyllä erottaa paljon selvemmin kuin ennen, eikä se ole pelkästään kivaa.

Kommentit (12)

ja 3-4 vrk alkionsiirrosta alavatsaa kuumotti. Kolmantena päivänä minulla oli myös elämäni ensimmäinen ummetus! Ja paha sellainen! Epäilen asioilla olleen jotain yhteyttä. Sitten tuli ihon kuivumista ja kutinaa ja janon tunnetta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kyselit oireita ja kerroin mitä minulla oli. Toki tiesin mitä oli tulossa jo ennen kuin ensimmäisetkään kuukautiset oli jääny pois, mutta sehän oli siihen asti vain omaa toiveunelmaa ja niitä oireita ei varmoiksi voi sanoa.

Jouduin poistumaan tänään kaupasta kesken ostosreissun, koska siellä haisi ruoka. Koira pieraisi vieressäni ja minä oksensin sen seurauksena. En ole tehnyt vielä raskaustestiä, mutta veikkaan että neljäs on tulossa huolellisesta ehkäisystä huolimatta. Ja kyllä.. kuukautiset on jo pari päivää myöhässä.

Mut tää kolmas... Sai varmasti alkunsa lauantaina ja keskiviikkona alkoi olemaan sellainen hölmö olo alavatsalla ja perjantaina olin jo ihan varma raskaudesta...kaikki hajut teki pahaa, kahvi etoi, pissatti, väsytti yms yms... Testit ei tietenkään silloin vielä näyttäny plussaa vaan vasta pari päivää ennenkun menkkojen piti alkaa...

En osannut arvata raskausoireeksi, vaikka jälkikäteen oli täysin selvä, kun joka ilta sippasin yhdeksältä sohvalle. Rinnat oli myös sikakipeät, tosin ovat ennen kuukautisiakin.

Viimeinen oire tehdä testi oli krapula. Muutamasta oluesta olin aivan kuollut koko seuraavan päivän. Lopulta tuli mieleen testata ja plussahan sieltä tuli. Raskausviikot oli tasan neljä niihin aikoihin. Olimme yrittäneet lasta vaihtelevasti lähes kaksi vuotta, joten en osannut edes arvata raskaudeksi ennen tuota krapulaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat