Vierailija

Nyt kyllä on pelko persiissä. Ja epätoivo iskee.

Tein perjantaina haalean plussamerkkisen raskaustestin kun menkkojen piti alkaa sunnuntaina. Aikainen testi lähinnä siksi, että tietäisin voiko kupitella.

No, menkat alkoivat kuitenkin lauantaina. Vuoto kesti su iltaan saakka ja oli tosi niukkaa. Eilen päivällä vuoto alkoi uudelleen ja kestää edelleen. Ruskeaa ja niukkaa, ehkä ruokalusikallinen tullut siteeseen illan ja tämän aamun aikana, yöllä ei tullut yhtään.

Voi auttakaa mua ja sanokaa, että tällaista vuotoa voi olla ja raskaus silti jatkuu...??? Onko kellään ollut menkkoja näin alussa ja silti raskaus jatkunut???

Pelottaa kun vatsaakin juilii. Vai elättelenkö minä tässä aivan turhia toiveita...?

Kommentit (9)

ollu menkat vaikka raskaana. Toivottavasti joku sellanen viitsii vastata sulle. Mun mielestä toi ei vielä ole kovin hälyyttävää kun vuoto on noin niukkaa. Tsemiä!

Luulin että menkat alkaa kun särki alaselkää ihan kauheena, niukka vuoto jatkui pari päivää ja loppui ihan kokonaan, silloin tein testin ja plussaahan se näytti

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niin, nämä tilanteet on kovin yksilöllisiä ja pakosti pelkään pahinta. Mutta joku pieni ääni sisälläni kuiskii, että jospa sittenkin... Testaamaan en enää tänään pääse kun apteekkiin on matkaa. Koetan malttaa tässä nyt päivän pari ja katsella miten tuon vuodon kanssa käy.

Mitään lisää ei ole siteeseen tullut aamun jälkeen, joten pienen pieni toivonkipinä elää... Jos nyt on tärpännyt niin on muuten SAMA LA kun viimeksi plussasin! Silloin tuli km 9+4 joten tämä olisi aika kohtalon ivaa...

Pitäkää nyt mulle peukkua siskot rakkaat!!!!

ap kädet kyynärpäitä myöden ristissä

jos kipu yltyy pahemmaksi kuin kuukautiskipu menet päivystykseen näytille. Jos kipu ei ylly pahaksi niin testaat uudestaan kun vuoto on loppunut niin tiedät kuin kävi. Jos tuossa vaiheessa menee kesken ei tarvitse mennä lääkärille lainkaan jos ei ole pahoja kipuja.

loppuu (paitsi jos kestää yli viikon) ja testaisin siitä parin päivän päästä uudelleen. Jos on plussa, olet edelleen raskaana ja ne oli valemenkat, jos nega, kesken meni.

Nyyh ;o). Vuotoa ei ole tullut kuin pyyhkiessä, siteeseen ei siis yhtään, joten jos nämä menkat ovat niin jopas ovat niukat!!!! Mulla kun yleensä vuotaa sen viisi päivää aikas reilusti.

Yksi keskenmenokin on takana ja silloin vuotoa tuli hurjasti enemmän... No, elättelen siis toiveita yhä. Rinnat ei ole kyllä kipeät eikä muutakaan paitsi etova olo, joka voi kyllä johtua ennemminkin tästä jännittämisestä.

Huoh. Olisi lohdullista vielä jos joku sellainen vastaisi, jolla on ollut vuotoa raskauden alussa ja silti raskaus on edennyt ihan ok. On tää niin inhottavaa!

ap

Mulla oli kahteenkin otteeseen juuri menkkojen aikaan niukkaakin niukempaa vuotoa. Vuoto oli juuri tuollaista, kuin sinä kuvailit.

Raskaus ei todellakaan mennyt kesken, vaan meillä on terve 3-vuotias poika. :)

Tsemppiä! bd bd bd

Ja onnee!!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat