Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oikotieltä löytyy koko Etuoven valikoima PLUS yksityiset myyjät.

Katsokaa siis ihmeessä sieltä!

Kommentit (10)

Ja ihmettelen suuresti, miten sinisilmäisiä ihmiset ovat välittäjien suhteen.

Välittäjät puhuvat ostajalle ja myyjälle eri asioita (siis kaupankäynnistä) on muka jotakin aiempia tarjouksia, mitä ei todellisuudessa ole olemassa. Näin yrittävät vedättää ostajaa tarjoamaan äärirajoille. Hyvä tietty myyjän kannalta, muttei kuitenkaa, kun kauppa meneekin ohi eikä ole ketään toista ostajaa.

Tuttuni myi asuntoaan välittäjän avulla ja meni näytön ajaksi naapuriin. Välittäjä luuli, että myyjä on kauempana ja kertoi näytön jälkeen, että kolme kiinnostunutta ostajaehdokasta kävi. Todellisuudesta naapurin ikkunasta seurattuaan tuttavani näki vain yhden ainoan katsojan käyneen.

Olipa tosi luotettava yhteistyökumppani : (

Olen juuri myymässä asuntoani ja käynyt myös paljon katsomassa asuntoja. Todella huonolla aktiviteetilla välittäjät ovat asuntoja esitelleet, lähinnä sanoneet kättäpäivää, ojentaneet esitteen.

Eräässäkin talossa, katsojat olivat alakerrassa kurkkimassa kaappeihin ja välittäjä odotteli yläkerrassa nähtävästi kysymysten esittäjiä!

Itse en todellakaan halua välittäjää sotkemaan kotini myynnissä. Nykyään on niin helppo laittaa itse ilmoitus ja kuvat Oikotielle ja esitellä itse kotiaan.

Mieluummin myös ostaisi asunnon suoraan omistajalta, tuntuisi, että saisi käytännön faktatietoa asiasta.

Sitäpaitsi siinä säästää sievoiset summat rahaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

etuovessa on kaikkien välittäjien ilmoitukset nykyään kun huoneistokeskuskin palasi sinne ilmoittelemaan. Oikotiessä vain murto-osan . Yksityisten ilmoitusten takia oikotietäkin kannattaa pitää siinä sivussa silmällä.

Uusimmat

Suosituimmat