Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kauanko päivittäin miehenne viettää aikaa lastenne kanssa ja mitä hän yleensä tekee lasten kanssa esim. leikkii, ottaa mukaansa ulos, lukee kirjoja? Minkä ikäiset lapsenne ovat?

Kommentit (7)

Olemme vuorotellen töissä, eli mies hoitaa lapset mun työvuorojen ajan. Käy lasten kanssa kaupungilla ja kahvilassa ja leikkii sekä ulkona että sisällä. Eilenkin kävi lasten kanssa ravintolassa syömässä.

Illalla huolehtii iltatoimista, lukee iltasadun ja laittaa lapset nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuljettaa kuitenkin isompia tyttöjä (11v ja 12v) harrastuksiinsa ja vie koko perhettä viikonloppurientoihin, silloin kun on vapaalla. Yhdessä käymme ostoksilla, Korkeasaaressa, Seurasaaressa, picknikeillä, uimassa jne.

kahtena iltana viikossa oma harrastus. Muun vapaa-ajan hän on lasten kanssa. Minä saan tehdä kotihommia rauhassa ja lapset saa nauttia molemman vnhemman huomiosta. Viikonloput mies hoitaa melkein kokonaan, itse saan nukkua niin pitkää kuin haluan ja muutenkin ottaa rennommin.

äiti 23v, mies 33v ja kaksoset 7kk

Vierailija:

Lainaus:

Kauanko päivittäin miehenne viettää aikaa lastenne kanssa ja mitä hän yleensä tekee lasten kanssa esim. leikkii, ottaa mukaansa ulos, lukee kirjoja? Minkä ikäiset lapsenne ovat?

En mä koskaan kellosta ole katsonut, minkä verran muksujen kanssa on. Aika mukavan reippaasti kuitenkin. Yhtälailla muksut ovat hänen, kuin minun. Mies on hyvin lapsirakas, kiinostunut lapsistaan ja haluaa ehdottomasti olla lasten elämässä mukana. Jos minä kuolisin, niin mies pärjäis muksujen kanssa todella hienosti yksinäänkin. Alusta asti, kun lapsia suunniteltiin, niin oli selvä, että mies on tasavertainen vanhempi lasten kanssa kuin minä.

Nyt tuolla lasten kanssa pihalla puuhastelevat hiekkiksellä hiekkakakkuja yms ja keinuttaa vauvaa sitterissä.

Leikkii muksujen kanssa, lukee, käyttää uimassa/leffassa/puistossa/shoppailemassa/matkoilla/syömässä jne. Ihan kaikkea hän puuhastalee muksujen kanssa. Yhtälailla monipuolisesti tekee muksujen kanssa kaikkea, mitä minäkin.

Lapset 4v 8kk, 2v 4kk, 4kk.

Uusimmat

Suosituimmat