Vierailija

Kommentit (14)

keskusteluun tavallisen riidan yhteydessä! Säästäkää hyvät ihmiset sillä uhkailu ja siitä keskustelu tositilanteisiin. Ja toivottavasti asiat saa aina selvitettyä, ettei niitä edes tule.

T: Kerran asiasta keskustellut, mutta Luojan kiitos siltä välttynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun ei yhteistä säveltä eikä luottamusta tahtonut löytyä niin uhkailin yhdessä välissä useinkin erolla. Tai oikeastaan en uhannut, halusin keskustella siitä vaihtoehtona, mutta mies ei ajatuksesta pitänyt eikä sitä vaihtoehtona pitänyt. Itse mietin eroa silloin usein ja pohdin eri vaihtoehtoja miten sen toteuttaisi. Lopulta rohkeus ei riittänyt lähtöön tai oikeastaan aina mies puhui jäämään ja niin jäi sitten toteutumatta..

Nyt ei ole hetkeen ero ollut aiheena ja riitaakin on huomattavasti vähemmän

Ei ole tullut niin vakavia näkemyseroja tai kriisejä että olisi tarvinnut eroa ajatella, pelkästään erolla uhkailu on minustakin aika lapsellista.

Olen uhannut monesti. Ja sillä hetkellä on tosiaan tuntunut etten kestä enää hetkeäkään ja haluan satavarmasti eron. Olen ollut varma ettei mikään käännä enää mun päätä, mutta kun riita haihtuu, elämä normalisoituu...

Vaikka mielessä saattaakin käydä joskus kun oikein pännii, niin omaan mieleeni muistuu, kun mies (itse hyvin maltillinen ihminen) joskus jo vuosia sitten kommentoi jotakin tuttavien riitelyä ja sanoi, että häneltä ei kyllä löytyisi ymmärrystä sellaiselle, että huvikseen uhkaillaan erolla. Joten pidän mölyt mahassani, kun enhän mä kuitenkaan

Lainaus:

oikeasti

koskaan ole tahtonut erota.

Ja tottahan se on, että avioliitossa ihmisellä pitäisi olla oikeus kokea sellaista turvallisuudentunnetta ja luottamusta suhteeseen ja siihen, että vaikka on vaikeaakin, ei siitä heti olla lähdössä nostelemaan, joten turhanpäiväinen erolla uhkailu on kyllä minustakin oikeasti väärin ja inhottavaa ja vie uskottavuutta koko liitolta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat