Seuraa 

Kommentit (13)

Pahoittelut masulille menkoista! Toivottavasti työkuviot kuitenkin piristävät!

Iciar; Lämmöt ovat koholla oviksen jälkeen menkkoihin asti, tai siis näin olen ymmärtänyt...

ON: kp 18/28-30 ja mieli on malttamaton. Koko ajan sitä laskee koska voisi jo testata, että testissä saattaisi jo jotain näkyäkkin. Onneksi mulla ei ole kuin yksi testi tuolla kaapissa, joten sitä ei viitsi tuhlata liian aikaiseen testailuun, se kun ei vielä ole sieltä herkimmästä päästä. Onneksi täällä voi jännäillä muiden testituloksia omaa piinaviikkoa odotellessa...

niinkuin arvelin, niin mut voi poistaa tuosta terhojen listalta, täti tuli ajallaan ja nyt pitää miettiä vakavasti työhön palaamista. Sain aika hyvän tarjouksen, joten vauvahaaveet pitää nyt siirtää tuonnemmaksi. Kyse on vielä ensin harjoittelupaikasta, joten ei taida olla tilaa raskautumiselle juuri nyt. Suruttaa, mutta nyt asiat on vaan tällä tavalla.

Plussa-aaltoja teille muille.

-m-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kp 35/28-33 täällä elellään. Eilen tilasin testejä kotitestit.comista ja toivon, että saapuvat huomenna. Melkein houkuttas kyllä tänään jo mennää apteekkiin, mutta pakko nyt malttaa kun kerran tuli jo se tilaus tehtyä...

Vähän menkkamaista nippailua mahassa, mutta valkovuoto runsaanlaista mikä ei tädin tuloon viittaa. :o) Erittäin lupaavalta näyttää siis...

Vaikka vielähän se täti voi yllättää ja kaikkea muutakin voi sattua, että osaan kyllä olla liikaa riemuitsematta. Ekassa ultrassa saatiin viimeks huonot uutiset eli JOS nyt olen raskaana niin tuonne juhannuksen asti tää mun P-I-I-N-A jatkuu.......

Kyllä se vahvempi plussa sieltä vielä pärähtää ;)

Pahoittelut sofia ja dynasty ja muutkin tädin yllättämät :(

ON. Kp 20/23 (jos ovis siis oli kp 9). Mulla oli eilen illalla tosi kipeä alavatsa. Tuntui kuin olisin ollut synnyttämässä, tai että joku on iskenyt purukalustonsa kiinni kohtulihaksiin. Siinä se yö sitten menikin, kun en saanut unta. Ikkuna oli auki ja heräsin sitten taas joskus neljän maissa kun joku rääkyi ulkona! Siellä oli kahdella kissalla tosi hellät hetket menossa... Yöllä kävin vessassa ja nuuhkaisin jostain syystä valkovuotoa. Sitä piti nuuhkia tosi hartaasti, kun sen haju muistutti jotain tosi tuttua. Kermavaahtoa! Tosi ällömakeaa kermavaahtoa!

Aamulla kaikki meni hyvin siihen asti kun laitoin viiliä suuhuni. Sen jälkeen on oksettanut ihan koko ajan. Kramppailutkin on taas alkaneet. Lonkkaan säteilee viiltokipuja, samoin nivusissa tuntuu oudolta. Lämmöt oli tänä aamuna taas vähän enemmän koholla. Kertakaikkiaan outo kierto.

R-testit pitäisi tulla tänään postissa. Malttaisinkohan olla testaamatta? Ehtisikö ne tulla ennen kuin lähden töihin...? Ostin 8(!) testiä, varmuuden vuoksi... Tosin kävin pissalla puoli tuntia sitten eli se ehkä siitä testaamisesta (lähden töihin kolmen vartin päästä)...

Vappu meni mukavasti ja tänään sit taas alkoi masentamaan oikein urakalla =( Aamulla kävin veskissä niin eikös se täti tullut vastaan, höh! Hyvä asia sinänsä, ei tarvinnut kauheasti piinailla ja kuluttaa testejä kun vasta perjantaina ajattelin et olis ollut eka testauspäivä. Viime kuussa kierto piteni ilmeisesti kierukan poiston takia 30 ja nyt sitten 25 eli tiedä nyt sitten missä mennään. Kaiketi pakko rynnätä tilaamaaan ovis testejä, jos meinaa vielä ensi kevääksi vauvaa haaveilla... Tässähän tätä vuodatusta taas tuli ja OMAA NAPAA pelkästään....

Pahoittelut myös teille muille jotka siirrytte taas seuraavaan kiertoon.

Nyt koitan nauttia vielä tästä vapaa päivästa lasten kanssa ja sit alkaakin parin viikon työputki ilman vapaita!

Aurinkoiset terveiset lähettää kolomonen kp 1/27-30 (25)???

Nyt ei ole enää vappuviikonloppu, uusi työviikko alkaa...

Millainen on Suuzun tilanne? Oletko jo testannut?

ON. Ajattelin tilata tänään reilun satsin raskaustestejä netistä. Vaikka en vieläkään tiedä oliko mulla ovulaatiota kp 9 (nyt kp 19), koska lämmöt ei pysyneet ylhäällä kuin muutaman päivän. Sen jälkeen ne meni alas ja ylös kuin kumipallo, nyt ovat pysytelleet nipin napin korkeammalla kuin ennen ovista. Tosin oireet viittaisi siihen että ovulaatio oli jo. Vaihdoin la:n tuonne listaan, uusi la tuon oletetun ovulaation mukaan on 13.1.

Oireita: ensinnäkin ihan hirvittävä väsymys, joka ei lähde nukkumalla pois. Tämä tuli noin 3 pv sitten. Eilen nukuin klo 11 asti ja menin tirsoille klo 17-21 väliseksi ajaksi. Nukahdin taas klo 23 ja tänään piti väkisin nousta ylös viemään tyttöä (5v) päiväkotiin klo 9:ksi, kun he lähtivät jonnekin retkelle päiväkodin kanssa ja mies oli mennyt aikaisin aamulla töihin. Mun työvuoro alkaa vasta klo 12, ehtisiköhän tässä ottaa vielä torkut... Muita oireita on nuo kramppailut, joita on ollut jo 4-5 päivää. Rinnat ei ole olleet arat, ehkä vain vähän nippailleet silloin tällöin.

Täällä iski räkätauti päälle, ihan mahottoman tukkoinen olo! Inhottaa, kun ei oikein jaksakkaan sit mitään tehdä.

Tänään kp 27/24-29 ja tänään alko menkkakipuja tuntumaan selässä, elikkäs kohta se täti sieltä varmaan karauttaa paikalle. Toivo kuitenkin elää siihen saakka. Testailla ajattelin to tai pe, jos vielä aihetta. Hiukan kyllä ihmetyttää, kun nuo nännit on nyt imettäessä olleet vähän arat (eivät mielestäni ennen ole olleet)...

Pahoittelut menkanneille ja muille paljon tärppionnea! Kertokaahan väliaikatietoja - yritetään isolla porukalla tonne odotuspuolelle!

dynasty

Nyt ei pääse aloittamaan että aurinko paistaa (vaikka paistoikin päivällä)

Kysymys: Voiko ihminen kuvitella sen toisen viivan siihen raskaustestiin, jos oikein kovasti toivoo?????? Hmm... tiedän, vähän tyhmä kysymys. Mutta tein äsken testin (tiedän että vähän hölmöä tehdä illalla) ja sain siihen aivan milli haamu viivan. Kp on vasta 24, joten voisikohan.......??? Aiemmissa raskauksissa olen tehnyt testit vasta reilusti menkkojen ollessa myöhässä, joten vertailu kohtaa ei ole...

Tuntuu kuin veri pakenisi, jonnekkin, en oikein tiedä mitä ajatella. Pelottaa rueta edes ajattelemaan oikeasti, että olisin raskaana ja sitten vielä enemmän pelottaa, että jos olenkin raskaana, niin että kuinka kauan tiitiäinen pysyy mukana ja ennen kaikkea, onko hää oikeassa paikassa....

Emma kömpii nyt onnen-pelon sekaisin tuntein sängyn pohjalle ja odottaa pari päivää ja tekee uuden testin... Mielipiteitä ja ennen kaikkea rohkaisuja kaivataan =)

-E-

Täällä ollaan taas piinaviikolla, nyt kp25/29. Saas nähdä kuinka nyt käy. Neljännestä siis haaveillaan, hiukan " laiskasti" on tässä kierrossa ollut tuota yritystä. Lapset ovat pitäneet kiireisenä, nyt vasta rupesin oireitakin kuulostelemaan. Rinnat ihan normaalit, ei palella, eikä mahaa nippaile...huonolta vaikuttaa!

No, ensi maanantaina testaan, jos tarvetta on:)

Tsemppiä muille jännääjille...

Poistun täti punaisen myötä tammenterhoista. hyppäsin mukaan tammenterhoihin heti alusta,mutta kerroinkin, että luultavammin en paljon kerkiä kirjoittelemaan.

nyt siis täti tuli ja voi plaah!

onnea matkaan muille tammiksille

=)

Pahuksen menkat alkoi aamulla grrrrrrrrrrr ***kele!

Joten täältä vaietaan ja poistutaan uutta motivaatiota kasaamaan...

Tseppiä vielä jännääville ja Emmalle jaksuja etenkin!

dynasty

Itse olen ollut vähän kipeenä koko viikonlopun.Alkoi ensin kurkkukivulla ja sitten alkoi tukkoisuus ja nuha.

Lämpö on nyt pari-kolme päivää huiddellut 36.8 ja 37.3 välimaastossa. Normaalilämpö mulla on n. 36.4. Tänään päätin jäädä kotiin töistä kun on vähän heikko olo, lämpöä 37.2.

Mahassa tuntui eilen välillä pientä nipistelyä ja tänään pientä alavatsasärkyä silloin tällöin. Oiskohan voinut olla ehkä ovis tänä viikonloppuna. Kuinkakohan kauan lämpö pysyy korkealla oviksen aikana..?

Nyt on kuitenkin menossa kp 18/27-28 ja viikko jatkuu toivottavasti huomisesta lähtien normaaleissa merkeissä. Muu perhe ( mies, poika ja koira ) palasivat mökiltä eilen kotiin ja oli kiva saada hiljaisen viikonlopun jälkeen taloon hieman vilskettä ja elämää jälleen ;o).

En ole muuten varma olenko teidän listoilla missään...Mistäköhän sen vois tarkistaa??

Tiistaita kaikille!

-Iciar

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat