Seuraa 

Oksentaminenhan nyt on tavallista raskausoireena, mutta onko kellään raskauspahoinvointi oireillut ripulina? Onko mahdollista?

Kommentit (7)

Kiitos tuhannesti vastauksista! Mä luulin ensin tätä vatsataudiksi, mutta ollut jo niin kauan ja normaalit vatsatautioireet esim. vatsakivut puuttuu, että taitaa vain raskaudesta johtua. Enpä tosiaan tiennyt, että tällaistakin voi olla raskausoireena, isommista lapsista ei ole ollut edes pahoinvointia! Ja muuten mullakin on pahimmat ripulit alkaneet kermapohjaisten tuotteiden syömisestä, kuten joku sanoi, eli sama juttu ilmeisesti.

moikka

mä voisin kyllä sanoa että mulla on ihan ripuli raskaus oireena. sanotaan että melkein joka vikko jonkinasteinen ripuli. helpottuu usein kun syö maitohappobakteereita ja vältää kermapohjaisia tuotteita. jotkut sanoo että ummetus vaiva...ei oo pelkoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt selvisi syy aamujen " pikaiseen" vatsantoimintaan;) Nimittäin joka aamu n. viikon ajan on ollut normaalista poikkeava vatsantoiminta ja lauantaina testasin plussaa:):)

mulla on molempiin raskauksiin liittyny alussa mahan löystyminen- sitä kesti n. 2-3vko, eli joka aamu sai juosta väh. 2 kertaa, yleensä 3 kertaa vessassa, ja maha oli tosi löysällä. Mutta en silti ripuliksi sitä nimittäs :)

Molemmissa raskauksissa alussa ripulia,jo ennen kuin menkat piti alkaa.

Esikoisen odotusaikana jäin jopa sairaslomalle sen takia ja kävin lääkärissä,lääkäri tiesi vauvanteko hankkeestamme ja kysyi heti tiesinkö ripulin olevan yksi raskausoire.Mistäs minä nyt sen olisin tiennyt,odottelin pari päivää ja plussasin:)Sama juttu tässä toisessa odotuksessa.

Minulla myös on ollut molemmissa raskauksissa vatsa sekaisin kolmisen viikkoa. Tokalla kerralla en tiennyt olevani raskaana ja ihmettelin, minkä vatsapöpön olin saanut, kun Thaimaassa oltiin. Iloinen selitys selvisi vihdoin Suomessa, kun vahvasti raskaana oltiin ja viikkojakin oli jo kivasti kasassa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat