Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

missä asioidaan äitiysneuvola-asiat nyt heinäkuun ajan? Ainakin kaikki terveysasemat on kiinni paitsi Tuiran!

Kommentit (17)

9+2 eli neuvola-aikaa pitäisi jo varailla np-ultran takia. Mutta tosiaan olen ollut siinä uskossa että kaikki paikat on kiinni joten en ole soitellutkaan mihinkään. Nyt siis kaipailisin tietoja onko ne auki vai ei että kannattaako alkaa soittelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja joo, kyllä sun jo pitäisi soittaa aika. Sillä se selviää kun huomenna omaan neuvolaasi yrität 12-13 välillä soittaa. Jos se on kiinni, luulisin, että on vastausautomaatti, joka kertoo koska aukeaa.

sehän tässä ottaakin päähän! Mutta kun en tiennyt että ovat heinäkuun kiinni ja ajattelin, että ehtiihän sitä. Voi kerpele.

Edelleen perään kuulutan muita oululaisia, kertokaa miten ne teiodön omat ta:t / neuvolat on olleet nyt heinäkuusa auki!!

mä olen aina luullut että jokaisella terveysasemalla on oma neuvola! eli siis edelleen huhuilen raskaana olevia täällä oulussa, miten teidän neuvolat on auki nyt heinäkuussa????

Moniko yliaikainen raskaus tai vastasyntynyt lapsi kärsii viiden päivän sulun vuoksi? Kyse on kuitenkin keskusäitiysneuvolasta.

Soitat ap omaan neuvolaasi, sieltä se selviää paremmin kuin täältä. Viikot oli?

Uusimmat

Suosituimmat