Vierailija

Masennus päällä ja lääkkeet. En vaan ymmärrä miks pää menee sekaisin. Aina kun pitää jonnekkin lähteä tuntuu et meen ihan tyhmäksi ja sekava olo.

Kommentit (4)

Mieti haluatko oikeasti mennä sinne mihin olitkin menossa? Jännitätkö niitä tilanteita? Oletko sosiaalinen? Teetkö asioita muiden mieliksi?

Mutta tämä pään sekavuus ei johdu kyllä lääkkeestä koska lääkäriin juuri alunperin hakeuduin tämän sekavuuden takia. Oliskin lääkkeestä...se ois niin helppo vastaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

johtuu kai masennuksesta. Olen sosiaalinen ja normaalisti energinen. En kuitenkaan mene paniikkiin. Pystyn lähtemään ulos vaikka pää olisikin sekaisin. Sitä ei ulospäin nää eikä kukaan sitä huomaa..paitsi minä.

Tämä sekavuuden tunne juuri tekee sen, ettei huvittas mihinkään mennä

Itse kun aloitin lääkityksen aikoinaan (elämässäni tapahtui todella traakinen tapaus) niin sivuvaikutuksena oli aluksi tosi sekava olo. Varsinkin juuri pää tuntui aivan " vieraalta" .

Oireet kyllä helpottuivat sitten viikon päästä lääkityksen alkamisesta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat