Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kävin viime perjantaina kampaajalla ja hiukset on aikalailla sen näköiset että olisin itse ne värjännyt. olen tässä elänyt toivossa että parin pesun jälkeen väri vähän tasoittuisi mutta paskat... suututtaa niin pirusti!

edessä on aivan epätasainen värjäys. kuitenkin kun yli 100e maksaa leikkauksen kanssa, luulisi että saisi kunnon palvelua. kehtaanko olla valittaja-ämmä ja käväistä tänään kampaamossa kysymässä josko tilannetta voisi jotenkin korjata?

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No joo, tukka on nyt " korjattu" . paskat, vielä kauheempi kuin aikaisemmin!! kyllä ottaa päähän! miten voi vuosia työskennellyt kampaaja olla noin ammattitaidoton!!!!! enää en viitsi edes vaatia että korjaisi, parempi että käyn huomenna ostamassa värin kaupasta ja laitan sen itse päähäni. harmitus on iso mutta onneksi maailmassa on suurempiakin murheita.. sitä vaan niin oottaa että pääsee kampaajalle ja muka kaunistuisi, pah.

t. laikkupää-ap

alle laitettiin tumma väri ja päälle vaaleita raitoja. tumman värin raja tuossa about ohimoiden korkeudella oli todella epätasainen, näytti kuin olisi ollut jotain paskatahroja päässä. lisäksi raidat alkoivat mistä tahansa eikä todellakaan juuresta.

nyt mulla on vaaleita ja ruskeita laikkuja päässä ja näyttää ihan siltä kuin etuhiuksissa olisi kaljuja kohtia (visuaalinen harha).

lisäksi olen sama ihminen joka aloitti äsken ketjun siitä, että kampaaja kuivasi hiukseni käytetyllä pyyhkeellä.

huoh.. ja en muuten normaalisti ole mikään valittajatyyppi, vaan arvostan kaikkien työtä enkä yleensä nipota. nyt on todella aihetta.

Sun olis kandenu lehest ottaa malli mimmost värii tarkotit. Sit olisit sanonu, et eihän tää laikkutukka vastaa yhtään sitä mitä tarkoitit.

Tiiän et kehtaamiskynnys o korkee mut olisit vaa suoraan sanonu, et mikä mättää et tulee laikukasta jälkee?

Uusimmat

Suosituimmat