Vierailija

Naapurilla ei ole ollenakaan silmää puutarha-asioille ja meidän keittiön ikkunasta näkyy koko heidän karmea pihayritelmä. Meidän piha on vielä sen mallinen, ettei tuohon saa näköestettäkään...

Melkein hävettää heidän puolestaan, kun vieraamme aina säännöllisesti kysyvät, että kai tuolle pihalle aiotaan tehdä jotain ja kyselevät, että mikä ihme tuo on ja kai se viedään pois? ja siihen pitää sitten vain todeta, että tuollainen se on jo ollut pari vuotta... eli ei tehdä mitään. : (

Muita kohtalotovereita?

Kommentit (15)

Ei minua häiritse toisen naapurimme todella kaunis ja vaivalla laitettu piha, päinvastoin katselen ja ihailen sitä mielelläni ja otan vinkkejä heidän pihastaan.

Eikä minua häiritse toisella puolella oleva tontti, joka on ollut rakentamattomana ja myllerrettynä pari vuotta (ja rakentaminen aloitetaan vasta muutaman vuoden päästä), koska tiedän, että sille tapahtuu jotain, eikä se satu olemaan suoraan näköpiirissä.

Mutta en voi sille mitään, että naapurin huonolla maulla tehty piha harmittaa, kun sitä joutuu katselemaan päivästä toiseen (talvella se on sentään ihan siedettävä, kun osaa pihasta voi kuvitella lumikasoiksi). Ja verhoilla ei oikein voi asiaan vaikuttaa kun ruokailuerkkeri tulisi melkoisen pimeäksi, jos näkymän peittää verhoilla.

Enkä ole mielipiteineni yksin, sillä vieraat tosiaan kyselevät kanssa ruosta kammottavasta naapurin pihakyhäelmästä (joka ei siis ole hoitamaton) ilman, että olisimme itse vieraille edes maininneet että se on meistä kammottava.

t. AP, jota kyllä joskus harmittavat ihan pikkuasiatkin, ja joka ei pysty olemaan niin yli-ihminen, että pystyisi aina kohoamaan niiden yläpuolelle. Mutta onneksi te jotkut sentään olette niin hienoja, ettei teidän tarvitse koskaan sanoa pikkumurheitanne julki

tai mieti muuttoa maalle korpeen.

Mitäs muutatte niin ahtaisiin paikkoihin että naapurin tekeleet ja kompostit on ikkunoidenne alla, hommatkaa tilaa ja lääniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta niin läheisiä emme ole, että voisin mennä suoraan ilmoittamaan, että teidän piha on ihan kamala, enkä edes haluaisi.

Aloitukseni tarkoitus oli vain purkaa mieltä ja kysäistä onko kohtalotovereita, jotka kokevat samaa...

t.ap

Mä nauttisin vaan omasta ja en liikoja kiinnittäis huomioita naapuriin.. mietipä jos naapurisi ajattelee juuri samaa sun pihastas?! Annetaan vaan kaikkien kukkien kukkia : )

että pääset rakentamaan siihen tonttisi rajalle 3-metrisen aidan. Mutta muistathan, että sinun on kysyttävä rakennusluvan liitteeksi lupa lähinaapureilta, hah-haa;). Ehkä törkyperhe juuri kieltää aidan?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat