Vierailija

Silloin kun mekään ei olla ulkona?

Ärsyttää ku se repii meidän nurmikkoa, ajelee pyörällä nurmikolla, heittelee meidän lasta niillä tupoilla joita repii maasta jne. Mua niiin ärsyttää! Yksikin aamu olin rauhassa juomassa aamukahvia niin kohta vilahtaa pää ikkunan ohi! Aamusta asti juoksentelee meidän pihalla!!

Mies jo pari kertaa sanonut, ystävällisesti tietysti, että sovitaanko että leikit siellä omalla pihalla. Ja mä sanoin tänään että sovitaanko että leikit siellä omalla pihalla. Sitte se meinas ottaa meidän leluja niin tokaisin vaan että älä koske meidän leluihin, ne on meidän.

Samaten se tulee meille jos vaikka ollaan ulkona koko perhe ja meillä on vieraita. Meidän lapsi tietysti ihmettelee (alle 2v) että kukas tuo on ja meinaa lähteä tämän naapurin lapsen perässä tielle ja ojien lähelle!

Oonko ihan kohtuuton? :/

Kommentit (15)

Naapurisi ei varmaan oikein ehdi valvoa kaikkia lapsiaan, joten ei välttämättä edes tiedä, että heidän viikarinsa oleskelee teidän pihalla ja varsinkaan, että hän repelee nurtsia ym.

Me asumme juuri sen takia omakotitalossa, että tänne pihalle ei ole kenellekään asiaa, ellei me anneta lupaa. Naapureilla on oma pihansa ja sillä hyvä.

Mietin tässä, että mitä haittaa siitä olisi, jos naapuri ottaisi porot sieraimiinsa, jos tuot asiasi esille? Ehkä suuttuisi, mutta mitä väliä sillä on? Nyt sinä olet se kärsijä. Jos tuollaisesta suuttuu, se on heidän ongelmansa ja lopputuloksensa te saatte olla rauhassa.

Minä en katselisi naapurin penskoja sotkemassa meidän hienoa pihaa yhtään. Että olen paljon ahdasmielisempi kuin ehkä yleensä ihmiset, mutta minulla on oikeus siihen. Tämä on minun pihani! MINUN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että eivät ole kaikkialle tervetulleita. Muistan itse kuinka äitini kasvatti minut ymmärtämään tonttien rajat jo pienenä. Naapuriin mentiin jos täti kutsui tai äiti otti mukaan.

Kyllä lapselle tekee karhunpalveluksen jos antaa hulmuta ympäri kyliä ilman rajoja. Eihän niitä rajoja aseteta enää teini-iässä.

Vierailija:

Lainaus:

Tämä on minun pihani! MINUN!

Me nimenomaan asutaan omakotitalossa. Mutta maalaiset ei vissiin tajua ' yleisiä' sääntöjä. :/

ap

Mä voin vaan niin hyvin kuvitella tämän äidin reaktion. " Mitä haittaa tuosta nyt on? Eihän se nurmikko leikkimisestä kulu!" Siinä vaiheessa mä tuntisin itseni typeräksi pikkuasioiden marmattajaksi..

Ehkä mä oonkin. :D Mutta haluaisin kuitenkaan säilyttää sen yksityissuojan eikä niin että toiset lapset tulee milloin huvittaa..

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat