Vierailija

Olen " sekaantunut" entiseen isäpuoleeni joka on minua 13 vuotta vanhempi. Itse olen 19 vuotias ja olemme kumpikin sinkkuja. Äitini kanssa kyseinen mies kerkesi seurustelemaan kuutisen vuotta ja yhdessä kaikki asuttiin saman katon alla n. 5 vuotta.

Äiti löysi uuden ja jätti tämän miehen pari vuotta sitten, mutta minulla pysyi silti lämpimät välit mieheen. Aluksi kävimme silloin tällöin syömässä tai kahvilla, kunnes n. puoli vuotta sitten päädyin pienessä sievässä miehen luo yöksi. Harrastimme seksiä ja se oli ihanaa. Siitä lähtien olemme tavanneet salaa useita kertoja viikossa hänen luonaan, kenellekään emme uskalla / halua asiasta kertoa. Äitini ei ainakaan asiaa tietenkään ymmärtäisi.

Luulempa vaan että olen rakastumassa tähän ihanaan mieheen!

Kokemuksia joillain??

Sivut

Kommentit (28)

vielä alaikäistä lasta. Outoa eronkin yhteydessä haukkua tyttärelle tämän äitiä ja ihmetellä miten olet voinut syntyä äididtäsi. Lapsellinen äijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Äitisi 42, rakastajasi 32 ja sinä 19 ?

Porvoo ...

19 vuotias nainen joka tekisi tällaista ei pysty AP:n tasolla ilmaisemaan itseään kirjallisesti.

Ei mene läpi.

Muuten hyvä juttu.

Siis äiti 40v jolla lapset 24v ja 16v ja äidin " miesystävä" on 23v

tilanne meille, mutta mitenkään sairaana en sitä pidä!

Tuntuu kuin mies olisi aina ollut jollain tasolla läheisempi minun kanssa kuin äitini. Meillä on aina ollut täydellinen suhde, se on vain muuttanut muotoaan.

-ap

Suunnitteletteko yhteistä tulevaisuutta?

Mitenhän äitisi suhtautuisi? Onko äidilläsi uusi mies, onko päässyt yli tästä aiemmasta suhteesta?

Jos olette vakavissani, ja oikeasti toisianne rakastatte, niin antakaa palaa vaan. Antakaa ajan vielä vähän kulua, ennen kuin kerrotte muille.

Jos olet miehelle pelkkä pano, niin hankkiudu suhteesta eroon. Se vain satuttaa sinua.

Äitini on mielestäni täysin päässyt tästä vanhastaan yli. Viimeinen seurusteluvuosi oli heillä pelkkää riitelyä, joten ero oli mielestäni väistämätön.

Äidin oli helppo jättää mies kun uusi tuli kuvioihin, entinen jäi kylmäksi. Myöhemmin mies on kyllä kertonut minulle monet kerrat, miten hän ei enää äitiäni rakasta, eikä voi uskoa, että äitini on voinut tehdä näin upean ja erilaisen tyttären ;-)

Rakkauttaan on minulle vannonut satoja kertoja ja olemme jopa puhuneet yhteisen perheen perustamisesta, miehellä kun ei ole yhtään lasta vielä. Mistään panosuhteesta ei ole kyse, kun mies minua täysiillä rakastaa ja haluaa kanssani lapsia.

En meinaa saada tarpeekseni hänen kehuistaan. Hän kehuu jatkuvasti nuorekkuuttani ja kroppaani. Hän yrittää aina vakuutaa minua siitä, että olisin maailman kaunein ja seksikkäin nainen! :O) Unelmieni mies kaikin puolin! Tekisin mitä vaan hänen takiaan!

-ap

Mutta se, että onko se tarkoitus sitten mikä... jotekin tuntuu että tuollaiset vanhemmat miehet osaavat kyllä tuon nuoren naisen kieputtaa pikku sormensa ympärille tuollaisilla kehuilla ym. Itse olen niin kyyninen etten uskoisi...

sehän on vain joku, joka on seurustellut äitisi kanssa! Ihan samahan tuo olisi, jos olisi seurustellut vaikka siskosi kanssa.

Siitä vaan! Anna palaa! Eihän 13v ole edes iso ikäero!

Jos kertoisimme jollekin, niin kohta kaikki jo tietäisivät. Ehkä sitten jossain vaiheessa on pakkokin kertoa kun suhteemme vakavoituu, mutta vielä en ole valmis, eikä varmasti tämä rakastajani ainakaan! Hänen ja äitini erosta ei kuitenkaan ole kuin sen pari vuotta, joten luulen että pitäis antaa ajan kulua. Ehkä sitten äitini voi rakkautemme hyväksyä.

Aina ei ole elämä niin yksinkertaista

- ap

Äitisi 42, rakastajasi 32 ja sinä 19 ?

Porvoo ...

19 vuotias nainen joka tekisi tällaista ei pysty AP:n tasolla ilmaisemaan itseään kirjallisesti.

Ei mene läpi.

Muuten hyvä juttu.

On kyllä todellakin niiin nolo juttu että ei kummakaan jos et halua kenellekään kertoa. Vaikka mitä väittäisit, niin kyllä monelle tulee insestinen suhde mieleen vaikka sukua ette olekaan olleet. Ja moni varmasti miettii sitä onko mies katsellut sinua jo sillä silmällä ollessasi alaikäinen..Eikö sinua yhtään vaivaa se että mies on ollut myös äitisi kanssa??? Yök yök...Kyllä minulla ainakin moraali on sen verran korkealla etten äitini entisiin tai vaikka siskojen/ystävieni entisiin koskisi...

Ja nimen omaan tämä alla oleva kuulostaa ällöltä.....

Lainaus:

En meinaa saada tarpeekseni hänen kehuistaan. Hän kehuu jatkuvasti nuorekkuuttani ja kroppaani. Hän yrittää aina vakuutaa minua siitä, että olisin maailman kaunein ja seksikkäin nainen! :O) Unelmieni mies kaikin puolin! Tekisin mitä vaan hänen takiaan!

-ap

Ja olemalla sinun kanssasi ehkä kokee olevansa tavallaan myös äitisi kanssa.... tai sitten omalla tavallaan " kostaa" äidillesi pitämällä sinua vallassaan.... olet kuitenkin hirmu nuori, 19-vuotias vasta, täysin manipuloitavissa, kuten itsekin kerrot, että tekisit mitä vain hänen vuokseen, etkä saa tarpeeksesi hänen kehuistaan... se ei kuulosta aikuisen, itsenäisen naisen puheelta, vaan lapsen, joka tarvitsee enemmän kannustavaa ja rakastavaa isää kuin poikaystävää.

Minusta sinun pitäisi irrottautua tästä miehestä.

Ehkä äitisi hyväksyisikin teidän suhteenne, jos kerran hän mielestäsi on sinulle se oikea. (Hyväksytäänhän Kauniissa ja Rohkeissakin kaikki omat entiset heilat lasten nykyisiksi puolisoiksi jne.) ;)

No joo, mutta jos oikeasti olet onnellinen, niin ehkä ei kannata sitä suhdetta uhrata. Mutta oletko ihan varma, ettei viehätys ole siinä, että suhde on " kielletty" . Voin kokemuksella sanoa, että juuri tuo salailu ja sen mukanaan tuoma jännitys on suuri osa suhteen nautinnosta.

Mutta onnea nyt kuitenkin, päädyt sitten mihin tahansa ratkaisuun. Tee ratkaisu kuitenkin ajatellen mikä on juuri SINULLE parasta. Joskus täytyy myös olla itsekäs.

Jos asui samassa taloudessa kun olit esiteini niin mahtoiko silloin jo katella sua sillä silmällä? Ootko sille joku toteutunut sakkolihafantasia?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat