Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kalja-, siideri- ja limpsapulloja. Ja lapsi 1,5v mukana. :)

Taatusti kaikki luuli ja ajatteli että ' Taas noita teiniäitejä, siinä palautellaan vapun aikasia pulloja' jne.. Mä näytän nimittäin nipinnapin 18-vuotiaalta vaikka olenkin 23v. Ilman meikkiäkin vielä. Vappuna ei tosin tuohon kuormaan tullut kuin yksi kaljapullo. Kerääntynyt parin kuukauden ajalta, meillä oli pippalot kuukausi takaperin ja sitten vielä anoppikin kantanut oman kortensa kekoon. :)

Että älkääs aina vetäkö johtopäätöksiä jos ette tiedä asian kaikkia puolia.

Kommentit (11)

Sen jälkeen kun aloin käymään tällä palstalla, tulee kauhean vainoharhaiseksi siitä mitä muut ajattelee. Ja syynä siis tuo kakkosen jo laittama perustelu.

Kyllä naiset on sitten pahimpia naisille. Heti ollaan teilaamassa kirjoittaja, sama mikä aihe! :D Aivan naurettavaa.

No, onneksi mun kroppa on kunnossa. Ei sen perusteella voi ainakaan päätellä että oisin juoppo. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Ja kakkonen, täällä on ollut monesti kirjoituksia, kun toiset mammat on kytänneet esim. juuri näitä pullojen palauttajia! Sitten täällä on saanut lukea miten paheksutaan kun joku palautti KALJAPULLOJA!! Ja vielä lapsi mukana! Hui!

Oli niin kiusallinen tunnelma siinä pullojenpalautus eteisessä kun jono tietysti kerty mun taakse, että mä melkein kuulin mitä ne ajatteli. :)

ap

Lasinkeräykseenkö pantillinen olutpullo pitää laittaa?

Mikä kasvatuksellinen sanoma tässä?

Että " rahaa pitää heittää pois" ?!

Putosin kärryiltä.

Vierailija:

Lainaus:

Kalja-, siideri- ja limpsapulloja. Ja lapsi 1,5v mukana. :)

Taatusti kaikki luuli ja ajatteli että ' Taas noita teiniäitejä, siinä palautellaan vapun aikasia pulloja' jne.. Mä näytän nimittäin nipinnapin 18-vuotiaalta vaikka olenkin 23v. Ilman meikkiäkin vielä. Vappuna ei tosin tuohon kuormaan tullut kuin yksi kaljapullo. Kerääntynyt parin kuukauden ajalta, meillä oli pippalot kuukausi takaperin ja sitten vielä anoppikin kantanut oman kortensa kekoon. :)

Että älkääs aina vetäkö johtopäätöksiä jos ette tiedä asian kaikkia puolia.

Täälläkin näkyy olevan näitä " hui kauheeta siis onko olemassa äitejä ja isiä jotka juovat ALKOHOOLIA =O" -höyrypäitä. Saavat mun puolesta höyrytä ihan rauhassa ja perustaa vaikka jonkun absolutisti-vanhemmat-kerhon keskenään...

Ja kakkonen, täällä on ollut monesti kirjoituksia, kun toiset mammat on kytänneet esim. juuri näitä pullojen palauttajia! Sitten täällä on saanut lukea miten paheksutaan kun joku palautti KALJAPULLOJA!! Ja vielä lapsi mukana! Hui!

Uusimmat

Suosituimmat