Seuraa 

mulla ois tän raskauden eka lääkäri, mut mä en tosiaankaan haluis mennä meijän omalle lääkärille. Voinko soittaa terkkarille ja pyytää et saisin toisen lääkärin? Voiko ne oikeesti pakottaa mut sellaselle jolle ei halua. Voisinko esim. pyytää naislääkärin tän raskauden ajaks?

Kommentit (3)

soitin terkkarille ja sano ettei saa vaihtaa lääkäriä vaan sen takia että oisin halunnu naislääkärin, jos ei kelpaa saa yksityiselle mennä, enpä kyllä aio lähtee yksityiselle. (en tiedä mitä oma terveydenhoitaja ois sanonu, oli lomalla ja sijainen tilalla) Terkka oli sitä mieltä että ihan sama kuka sen tutkimuksen tekee. Mä en oo samaa mieltä, mua nimittäin jotenki inhottaa noi sisätutkimukset, varsinki terveyskeskuksessa tehtynä. Gynellä jotenki ihan eri. No kestettävä se vaan nyt sit on.

Eli siis ei sua voida pakottaa lääkärille josta et pidä. Ja jos omalääkäri on mies niin ainakin mulla on aina riittänyt vaan se että olen toivonut naislääkäriä. Toki asia saattaa hieman mutkistua, mutta pakoteta sinua ei kellekään lääkärille. Onnea lääkärikäyntiin.

T: eräs joka inhoaa lääkärikäyntejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Periaatteessa et saa, mutta riippuu myös Sinun terkarista. Jos on hyvät välit hänen kanssa ja hän muutenkin ymmärtäväinen henkilö, niin saat. Hän sen lääkäriajan Sulle varaa. Toinen vaihtoehto: sanoo, että et tule toimeen nykyisen lääkärisi kanssa, silloin saat vaihtaa. Minun terveysasemalla " onneksi" näin, että 60% ovat vuokralääkäreitä ja mä saan aina sanoa, kenen luokseen menen, koska omalääkäri on vuoden koulutuksessa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat