Vierailija

Olen siis vuosia hoitanut kasvojen ihoa huonosti ja nyt päätin ryhdistäytyä. Ostin koko satsin, puhdistuvaahdon, kasvoveden, päivävoiteen ja yövoiteen, ja iho kyllä muuttui kaikin puolin paremman ja hehkeämmän näköiseksi. Mutta siis tämä kiilto! Naama loistaa kuin naantalin aurinko, ärsyttävää.

Kommentit (4)

kerran yritin ruveta hoitamaan kasvojen ihoa. Ajattelin silloin ettei se silloinen sarja sopinut mulle mutta tämä on nyt ihan eri (apteekin) sarja joten ei kai se siitäkään voi johtua ettei sovi. Iho ei ärry eikä mitään ja on nyt ihanan pehmeä. Mutta kuuluuko se kiilto sitten jotenkin asiaan? Aikaisemmin mun kasvojenhoito on koostunut siitä että pesin Cliniquen saippualla ja rasvasin iltaisin, aamulla en tehnyt mitään. Nou kiilto.

Todennäköisesti se ei sovi sulle. Aineet on liian ärtsyjä ja se kiihdyttää sun omaa talineritystä. Oli apteekista tai ei. Mäkin koitin monia aineita ja kaikenmaailman kasvovesiä ja vaahtoja yms.

Iho löysi tasapainon ku pesen vain puhdistusmaidolla iltaisin, vedellä aamuisin, enkä käytä rasvoja. Paitsi silmänympärysgeeliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat