Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tai oikeastaan, mikä oli kuppikokosi ennen raskautta ja mikä se oli heti imetyksen alussa?

Mietityttää imetysliivien hankinta.

Sivut

Kommentit (23)

Ennen raskautta oli B ja imetyksen aikana oli D tai DD.Nyt 5vuotta imetyksestä ja kuppikoko on C/D.(paino noussu 4kg ja kaikki vissiin menny rintoihin :) )

Olen raskaana ja mulla on jo tavallinen D käynyt pieneksi, nyt on DD tai E. Odotan kauhulla imetystä, mun rinnoista tulee varmaan joku H. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Onko niin, että pienemmät rinnat paisuvat enemmän?

Kun on tällainen alle AA, niin tuskin mitään edes puoliksi mukavia imetysliivejä mistään löytyisi, jos eivät paisuisi vähintään kolminkertaisiksi. Toivossa on hyvä elää... :)

Tosin vähän kauhulla odotan sitä loppuraskauden liiviostoksilla käyntiä. Vähän epäilen, että imetysliivit loppuvat (en ole käynyt katsomassa) johonkin B:hen, niin eihän niistä miniatyyritisseilleni mitään löytyisi. Pitänee vain odottaa ja käydä sitten vauvan kanssa ostoksilla.

-ap

Itselläni se kaikkein isoin vaihe kesti vain noin viikon.

Ennen raskautta koko oli 75D, sitten maidon noustessa jotain 80F ja viikon kuluttua sitten taas 75D. Käytännöllisesti katsoen koko imetysajan menin siis samalla koolla kuin ennen raskauttakin.

Tosin heti maidon noustua oli jotain E, mutta silloin ei voinut pitää yhtään mitään liivejä. Tasoittui viikossa. Nyt imetyksen päätyttyä lösähtänyt B :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat