Vierailija

Käsittämätöntä.

Kun siskoni tai ketä tahanasa suvustamme tulee tänne päin, tarjoamme aina yöpaikan, kyytejä sekä tietysti ruoat jne...

En koe tätä vaivana, vaan pidän sivistyneen ihmisen käytöksenä. Huippua on, jos sisko tulee lapsineen :). Aina, jokapaikassa ja tilanteessa auttaisin siskoani. Vaikka mitä tekisi.

Kommentit (13)

olen majoittanut tuntemattomiakin ihmisiä, ei siinä mitään kummallista. Mutta siskoni on myös tosiaan eri maata, ihminen, joka ei edes hätätapauksessa auttaisi minua, koska ei jaksa eikä huvita eikä kiinnosta. Tottahan minäkin toivoisin ainoaan siskooni hyvät välit. 8

Tämän ketjuan ap on majoittanut luokseen pariksi viikoksi miehen sukulaisia, joita ei ollut edes koskaan tavannut. Mieheen eivät myöskään pitäneet yhteyttä ennen/ jälkeen reissun.

Silloin kyllä asuimme Hollannissa ja vieraitahan piisasi. Myös äitini kävi useammin :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minulla ei ole edes mitenkään lämpimät välit sisarusteni kanssa ja tarjoan tarvittaessa yöpaikan, eipä siitä iso vaiva ole. Ei ne välit siitä ainakaan lämpene jos ei edes kyläilemään päästä

meillä on ollut lapsia yli 10 vuotta, ja hän ei takuulla edes tiedä minkä ikäisiä lapsemme ovat, hyvä jos joskus ohimennessään edes vilkaisee. Jos hän olisi kiinnostunut perheestäni ja minusta edes hiukkasen, niin kyllähän toki olisin aivan eri mielellä.

joka on harmissaan siskon hotellina toimisesta.

Majoitan mielläni toisen siskoni ja kaksi veljeäni, koska heihin yhteydenpito on molemminpuoleista. Siis pitävät minuun yhteyttä muutenkin kuin silloin, kun tarvitsevat yösijan. Ja kyllä, olen minäkin majoittanut oikein mielläni mm. miehen tuttavia, jotka ovat käyneet meillä vain sen yhden tai pari kertaa. Ne ovat eri asia kuin tämä siskoni kanssa oleva tilanne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat