Vierailija

Onko kellää samaa ongelmaa, eli akne ja ikää noin 30vee...?? Mä oon näköjään ikuisesti murrosikäinen kun en näistä näpyistä pääse koskaan eroon... Kai tää nyt on jotain hormooneista johtuvaa mutta siis ärsyttävä vaiva. Mihinkää ei kehtaa lähteä jos ei laita pakkelia naamaan! Ja itsetuntoon vaikuttaa hirvittävän paljon.

Oonko mä ainut jolla vielä aikuisiällä kukkii naama?

Ja jos joku on saanut avun niin kertookoon sen nyt!

Kommentit (9)

on käynyt jo useamman kerran ihotautilääkärillä, eikä ole tähän mennessä yksikään konsti auttanut. Kohta on taas uusi lääkekokeilu edessä ja ahdistaa jo valmiiksi, jos tämäkään ei auta. Ja ikää on melkein 30

Tiiätkö pystyykö tuota voidetta käyttämään raskauden aikana? Ja kuinka paljon yleensä maksaa ihotautilääkärillä käynti..?

Niin vielä lisäys että mä oon siis aina kärsiny aknesta, tai siis murrosiästä lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jatkaa vielä, että lääkäriltä voit saada vinkkejä myös ulkoisesti käytettäviin aineisiin, sikäli käynti kannattaisi. Tai kysele apteekista, osaa saa ostaa ilman reseptiä, mutta muistaakseni esim. Dalacin-liuos tarvitsee reseptin.

Kotikonsteja: pese naama maidolla, minulla ei auttanut

pese naama suola+vesi- tahnalla

hammastahnaa näppyjen päälle

pese naama sitruunalla

älä laita ollenkaan rasvaa kasvoille

laita rasvaa reilusti aamuin illoin

onhan näitä kotikonsteja, itse en ole vielä toimivaa löytänyt

Vierailija:

Lainaus:

kosmetologilla, siitä ei mitään hyötyä. Nyt en viitsi lääkärille mennä hakeen mitään kuureja kun kohta ruetaan yrittään lasta.. Ja toisaalta mitä hyötyä noista lääkekuureista on jos iho niiden lopetuksen jälkeen palaa ennalleen?

Mutta olisko mitään kotikonsteja kelläään kertoa mikä auttas? Jos vaikka olis joku juttu mitä en oo vielä kokeillu.

terkuin ap

ja häpesin niin paljon kulkea ihmisten ilmoilla. Kävin ihotautilääkärillä joka määräsi voiteen jota laitetaan kerran vuorokaudessa näppyjen päälle. Olen käyttänyt voidetta nyt n. 2kk ja iho alkaa olla taas upeassa kunnossa. Tämä lääkäri siis suositteli täsmähoitoa näpyille eikä suun kautta otettavaa lääkettä.

kyllä joitakin noista voiteista ainakin käyttää raskauden aikana, sisäisesti otettavia lääkkeitä ei tietenkään. Maksaisiko käynti jotain 40-50euroa suurinpiirtein, kelalta kai voi jälkikäteen hakea siitä korvausta. Mutta kannattaa vaikka ensin apteekista kysyä reseptivapaita tuotteita, niin ei tarvitse maksaa lääkäriä jos apu löytyykin niistä

Vierailija:

Lainaus:

Tiiätkö pystyykö tuota voidetta käyttämään raskauden aikana? Ja kuinka paljon yleensä maksaa ihotautilääkärillä käynti..?

Niin vielä lisäys että mä oon siis aina kärsiny aknesta, tai siis murrosiästä lähtien.

kosmetologilla, siitä ei mitään hyötyä. Nyt en viitsi lääkärille mennä hakeen mitään kuureja kun kohta ruetaan yrittään lasta.. Ja toisaalta mitä hyötyä noista lääkekuureista on jos iho niiden lopetuksen jälkeen palaa ennalleen?

Mutta olisko mitään kotikonsteja kelläään kertoa mikä auttas? Jos vaikka olis joku juttu mitä en oo vielä kokeillu.

terkuin ap

toinen samasta ongelmasta kärsivä. Tai siis minulla on ollu näppyjä 11vuotiaasta asti, ikinä eivät ole pois lähteneet, paitsi lääkekuurin aikana. Kyseinen lääke on Roaccutan, ja sen aikana iho oli suorastaan täydellinen. Harmi vain että kuurin jälkeen ongelma palasi ja tuo lääke on niin tujua ettei sitä voi edes jatkuvasti syödä :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat