Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kaverin mies otti ja luulenpa, että omani ei ottais.

Olin leikkauksessa ja en olis saanut nostella vauvaa ainakaan viikkoon, mutta eipä ottanut vapaata vaan paineli töihin jo 2 päivän jälkeen leikkauksesta. Toivon vaan, ettei tuu jälkiseuraamuksia leikkaushaavojen suhteen ku en voinu noudattaa lääkärin määräystä.

Kommentit (21)

Kyllä keskenmeno satuttaisi myös lapsirakasta miestäni niin paljon, että en usko hänen voivansa jatkaa töitä, jos kuulisi, et mulla olis ollut keskenmeno. Vaan ottaisi vapaapäivän, jos toisenkin.

Tätä raskautumistakin on niin isoilla rahoilla ja isot tunteet mukana vuosikausia koetettu, että jos se päättyisi keskenmenoon, kyllä olisi iso juttu miehellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sitä piti olla runsaat kolme päivää, mutta kutistui puoleen päivään. Jotenkin piti vaan äkkiä käydä ja sitten seuraava päivä piti hyvittää myöhemmin jne. No, lopputulos se, että lapsen syntymän takia oli tasan puoli päivää pois työstä. Toisaalta täytyy ymmärtää pienyrittäjän arkea ja joskus 20 vuotta sitten ei isyyslomista edes tiedetty!

omani varmaan ottaisi jos niin haluaisin ja olisi mahdollista, sattuu olemaan alalla jossa työ on tehtävä ja tuuraajaa ei aina kovin iisisti löydy

eikä ottanut isyyslomaakaan vaan kun pääsin kotiin 2pv ikäisen lapsen kanssa ja kotona odotti 1,5v velipoika niin siellä me sitten heti oltiin jo kolmestaan päivät... minulla on kylmä ja melko inhottavakin mies, nyt vasta sen tajuan... tosin vähän liian myöhään...

niin ei voi antaa nukkua seuraavaa yötä, että pakko olisi olla joku valvomassa, mun mies meinaan yötyössä.

13 menit vähän sekaisin , ei ole tekosyy, no ei sitten sittenhän se on oikea syy.

Vei mut syömään, ja auttoi mut näkemään taas vähän niitä positiivisiakin puolia elämässä. Semmoinen mies mulla, eli tosiaankin ottais keskenmenon takia vapaata..

Uusimmat

Suosituimmat