Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen pari vuotta seurustellut ihanan miehen kanssa. Nyt etsimme yhteistä asuntoa. Minulla on kolme vuotias lapsi.

Nyt pohdin onko sopivaa lähettää lapsen nimissä äitienpäivätervehdys " mummille" eli miehen äidille. Miehen vanhemmat ovat käyneet lapsen synttäreillä, muistaneet jouluna. Lapsi on ollut kerran yökylässäkin. Emme kovin usein heillä käy, n. 5-6 kertaa vuodessa.

Heillä ei ole ollut tapana viettää äitienpäivää. Mies saattaa lähettää vain tekstarin ja muistaa sillä.

Olisiko ihan röyhkeää lähettää viestiä " mummille" ? Emme kutsu miehen äitiä mummiksi eikä hän tituleeraa itse itseäänkään sillä nimellä.

Kommentit (5)

Vaikka teillä on etäiset välit, niin ei kuitenkaan mitään riitoja tai erimielisyyksiä. Heillä on ollut erilaiset tavat, mutta varmasti myös pitäisivät tervehdyksestä. Varsinkin lapsen tekemä piirustus tms voisi olla kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Isäni on uusissa naimisissa, minä tai lapseni emme muista hänen uutta vaimoaan äitienpäivänä.

Myös äitini on uusissa naimisissa, emme muista hänenkään uutta miestään isänpäivänä.

Tietysti jos haluat että anoppia tulee muistettua, lähettäkää hänelle vaikka sinun lapsesi tekemä kortti. Kortissa voisi kuitenkin lukea " äidille" Toivottaa: X+perhe?

Uusimmat

Suosituimmat