Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tuttavilla on tilanne jossa vaimo on saanut tietää miehellään olevan vuosia kestäneen toisen suhteen. Mies haluaisi lähteä, nyt on tehnyt ratkaisun, vaimo haluaa miehen jäävän. Hän on luvannut että mies saa pitää rakastamansa toisen naisen myös elämässään. Kuulimme tästä vappuna. En voi uskoa että kukaan itseään arvostava nainen haluaisi elää tuollaisessa kulississa. Olen aivan järkyttynyt vieläkin.

Kommentit (5)

jos elatus pelaa ja rahaa tulee ja itsekin saa näin " vapaan" elämän, niin mikäs ettei!

harmi vaan, että käytännössä ei tuo noin tule toimimaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä suhde on lopetettava ja yritettävä saada avioliitto toimimaan. Jos mies ei niin tekisi niin ulos.

Eihän miehellä ole nyt mitään velvollisuutta toimia oikein vaimoaan kohtaan.

Musta toi ei ole reilua. Molempien elämät menee tavallaan hukkaan, kun jokaisella on se yksi elämä.

Mäkin tiedän varmuudella ainakin neljä kulissiliittoa ja mua yököttää, kun aina kuin heillä on kylässäkin, kun se tunnelma on niin teennäinen ja sellainen raivostuttavan typerä tekopyhä fiilis. :(

Sain kuitenkin muistutuksen siitä, ettei minusta ole tuollaiseen. Inha mies jäi siis kaikkine rahoineen yksin, ja minä valitsin köyhemmän mutta paremman elämän.

Uusimmat

Suosituimmat