Vierailija

Mä oon niin katellinen hänelle tyttövauvasta. Itselläni poika mutta enempää lapsia ei tule.

Nyt mua niin ärsyttää katella siskoni onnellista olemusta ja sitä hehkutusta jota hänen vauvansa saa. POikamme oli todella toivottu ja halusinkin saada pojan. Nyt tuntuu että haluaisin vielä tytön mutta se ei enää onnistu. Lapsettomuudesta ei ole kyse, en vain usko että olemme mieheni kanssa pitkään yhdessä joten en halua enempää lapsia kontolleni sitten kun ero tulee. Harmittaa. :(

En halua mennä käymään tai nähdä siskoani. Inhottavaa siskoni puolestani. :(

Kommentit (18)

Vierailija:

Lainaus:

Pakota itsesi ajattelemaan, ettei tuo tyttövauva ole sinulta MITENKÄÄN pois.

Päinvastoin, nythän sinulla on noin lähipiirissä pikkutyttö. Mitä jos ei olisi, olisitko todellakin silloin onnellisempi ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miten ihmeessä aina nämä poikien äidit älähtävät asiasta, jos joku toivoo tyttöä?

Ei sitä tarvitse itseltäkään noin väkisin tukahduttaa.

Minä en ole huomannut mitään tyttöjen suosimista. Lapsi on persoona pienestä pitäen, sukupuolesta riippumatta. Jotkut ovat vaan " huomattavia tyyppejä" jo heti pienestä pitäen niin löytyisikö siitä selitys tuolle huomion kertymiselle.

Kyllä pojatkin ovat hellyyttäviä ja ihania, jos vaan sitä ovat...ei siihen pinkkiä tarvita vaan luonnetta ja karismaa.

Siskosi on sulle läheinen ihminen ja hän on " onnistunut" kun taas itse podet huonoa oloa liittosi " epäonnistumisesta" ja olet yleisesti onneton.

Jos kerran olet jo päättänyt antaa periksi liitossasi, niin tee se pian ja aloita uusi onnellisempi elämä. Se on aina työn takana saada se onni takas, mutta et voi elää onnettomana ja olla kateellinen muiden onnesta.

Tai sit tosissaan alatte työstää uudestaan liittoanna ja onneannne. Kyllä se niin on että jokainen on oman onnensa seppä, älä anna pelon ottaa elämästäsi valtaa. Tsemiä.

En ymmärrä miksi tyttölapsia sulostellaan niin paljon mutta poikalapset jäävät vähemmälle huomiolle. Ensin päiväkodissa, sitten koulussa. Tyttöjä suositaan. Miksi??? Olen aina halunnut poikia ja olen niitä kaksi saanut ja kolmas tulossa, enkä ole kertaakaan kaivannut tyttölasta. Vaikka pojat saattaa olla rajumpia leikeissään, on ne kuitenkin usein helpompia kasvattaa.

Ja siitä, että haluaisit vielä lapsia, mutta avioliitto on pahasti karilla. Auttaisi ehkä kateutta vähentämään, kun paljastaisit tunteesi.

Nyt säkin saat sitten ostaa välillä niitä nättejä mekkoja ja ihania hiuspinnejä ym. Saat etuoikeuden osallistua siskosi lapsen elämään ja sitä kautta pienen tytön mailmaan.

Itselläni on tyttö ja poika. Molemmat odotettuaja ja rakastettuja, mutta mä myös ihmettelen vähän sitä että, aina sanotaan jokaisen naisen haluavan oman tytön. Mä olisin ollut ihan onnellinen kahdesta pojastakin, eikä ikinä ole mielessä käynyt, että pakko saada tyttö.

hänen tyttövauvansa ole sinun vaan siskosi. Kateus ja katkeruus myrkyttää sun omaa elämääsi ja sullahan on vielä mahdollisuudet vaikka mihin tän elämän aikana.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat