Vierailija

Että ei me varmasti ikinä erota kun lapset täytyy kasvattaa yhdessa. Kerran myös riidan aikana lipsautti, että jos lapsia ei olisi ei hän haluaisi olla minun kanssa.

Toisaalta olen onnellinen, että voin " luottaa" siihen, että mies ei halua erota. Mutta samalla myös pelkään koko ajan sitä päivää kun/jos tulee ilmi että mies onkin käynyt minua pettämässä. Nyt jo epäilen kaikkia mahdollisia pikkuasioita toisen naisen todisteiksi... :/

Viikonloppuna mies sanoi, että ei halua olla kenenkään muun kanssa kuin minun... Mutta voinko uskoa? Ja mikä sen miehen halun syy on? Lapsetko?

Onko kellään muulla näin typerää ukkoa? Kaikista eniten vaivaa tuo että jos lapsia ei olisi ei oltaisi enää yhdessä.

Kommentit (3)

Miksi sää et kysyny et MIKSI ei olis kenenkään toisen kanssa????

MIKSI sää kiusaat itteesi? Kai sitä parisuhdettaan silti hoitaa vaikka toinen töksäyttää pahasti??? SANO miehelle että sua on jääny vaivaan sen puheet!

PUHUTTEKO TE OLLENKAAN? Vai onko susta puhuminen sitä että mies sanoo jotain ja sää oot hiljaa ja kuvittelet kaikkee ja plussailet sen puheita ja tunnet huonommuutta? Jos on noin niin hanki jostain terapiaa!

Mies sitä mieltä että, erota ei voi koska on yhteinen lapsi. Erosta sinänsä ei ole puhunut minulle. Mutte kun tunne puuttuu ja toinen suoraan sanoen jo ällöttääkin, niin miksi jatkaa?

Oma itsetunto tässä vaan murenee enemmän koko ajan.

Nyt olenkin ajatellut että aloitan alusta ihan kokonaan. Eroan, muutan paikkakuntaa ja rupean taas elämään kokonaisempana.

Ne niin sanotut " ystävätkin" saa jäädä. Itseni huijauksenkin lopetan. Uskon näin tulevani onnellisemmaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

varmaan on sit yhtä tyhmä ukko, ku on sanonu samaa et jos lapsia ei olis ei oltais enää yhessä ja et nyt ku on lapset ei niin helposti eroo.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat