Vierailija

Eli mää en tajua jos ollaan parisuhteessa ja on lapsia miksi miehellä pitää olla oikeus käydä yksin/kavereiden kanssa baarissa/sauna illoissa? Miksi naisen pitää olla kotona lasten kanssa ja antaa miehen mennä? Meillä ei kumpikaan halua mennä baariin yksin. Jos mennään niin sitten yhdessä. Ollaanko me jotenki vanhan aikaisia?

Kommentit (16)

Mutta ei minulla ole mitään sitä vastaan, että mies käy parin kk:n välein ulkona kavereitten kanssa, niin kauan kunhan ei juo liikaa ja on toimintakykyinen seuraavana päivänä (en jaksaisi hyysätä krapulaista kotonani). Oma mies veisi minuakin ulos, mutta itse vihaan baareja, niin että en ole koskaan " kadehtinut" mieheltä tuota satunnaista ulkona käyntiä. Onhan mullakin sitten taas harrastuksia.

Kyllä kai jokainen kaipaa välillä sellaista aikaa, että voi tapailla kavereitaan? Tai muita ihmisiä, ettei se oma puoliso ole 24/7 mukana??

Kyllä meillä ainakin mies saisi mennä niin paljon kun haluaa (mutta ehkäpä juuri siitä syystä ei halua??).

Luulenpa, että mitä tiukempi kuristusote naisella on, sitä enemmän mies haluaa siitä vapauteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Me ollaan oltu yhdessä 13 vuotta ja yhden kerran mies on mennyt yksin. Ja silloin oli hänen veljensä polttarit. Nyt, ku veljen vauvalla oli varpajaiset ei lähtenyt sinne vaikka yritin saada meneen.

Mies kyllä menee enemmän ja, se ottaa aivoon. Jotenkin oli niin itsestäänselvyys, että nyt vappunakin mies menee. Ensin ei edes pitänyt, mutta kun ollaan niin helvetin tylsää seuraa lasten kanssa. Itse oisin mieluiten viettänyt vappua yhdessä.

Miehellä se on kavereiden kanssa baarissa käyminen silloin tällöin. Minulla kavereiden kanssa kahvilla käyminen tai jumppa tai joku muu. Tietysti jos mies ei halua mennä baariin ilman naistansa niin menkää sitten yhdessä. En ymmärrä ongelmaa tässä asiassa. Sekö että miksi joku antaa toisen mennä yksin? Tietääkseni toista ei voi omistaa eikä ole hyväksi pitää liian kireää hihnaa.

Välillä mennään yhdessä, välillä kavereiden kanssa. Vuorotellen ollaan lasten kanssa kotona kun toinen menee.

Mitään pakkoa mennä ei ole, paljon ei mennäkään, muttei ole myöskään mitään vaikeuksia mennä jos huvittaa. Tätä minä kutsun tasa-arvoksi.

Joskus mukava käydä kahdestaa tai yhteisten ystävien kanssa. Mies viihtyy baaris toisinaan äijäporukan kesken. Minä viihdyn joskus tyttöporukan kesken.

...paitsi syömässä yhdessä. Yksinkertainen selitys: en siedä miestäni kännissä. Tosin reissuja tulee vuoden aikan tehtyä vain muutama.

Onhan mullakin menoja, joihin mies ei tule mukaan.

Jos mies kerran, pari vuodessa haluaa baariin kaveriensa kanssa ilman minua, en käsitä miksi minun olisi se kiellettävä?

Kotiin on aina tullut, eikä edes kontaten.

Eikä oo ollu haluja mennäkään erikseen... pian 10 vuotta yhteistä taivalta takana.

Se että pariskunnat kulkee erikseen baareissa, on kummallista. Ja sillonhan näitä pettämisiä nimenomaan tapahtuu. Yksinäinen mies/nainen saa varmasti huomiota muilta.

Ei se baariin lähteminen kaikille ihmisille ole mitään parinetsintää tai pettämisseikkailuja! :O

Meillä mies käy noin kerran kuussa kavereidensa kanssa kaljalla. Joskus istuvat baarissa vain yhteentoista, kahteentoista, joskus menee valomerkkiin saakka. Aina on mies yöksi tullut kotiin, eikä meillä pettämisepäilyjä eikä -selkkauksia ole ollut.

Itse käyn baarissa 3-4 kertaa vuodessa, silloin tällöin vanhalla lukioaikaisella kaveriporukalla. Hauskaa on!

Meille kavereiden kanssa baarissa käyminen on yhtä lailla rentoutumista kuin muukin oma tekeminen. Mies käy salilla, minä lenkillä. Minä saatan lähteä tyttöjen kanssa shoppaamaan, mies lähtee kaverinsa kanssa pelaamaan sulkapalloa. Baariinkin voidaan molemmat mennä erikseen, baarissa käynti on yhtä viatonta kuin sulkapallon pelaaminen tai shoppaileminen. Ei sen kummempaa.

Yhdessä ei juuri käydä missään, koska meillä ei ole lapsenvahtia noin vain saatavilla. MLL:n hoitajallekaan en jättäisi kahta alle kaksivuotiasta.

minä ainankin tykkään käydä baarissa ihan tyttöporukalla. Ja mies poika porukalla. Usein käydään myös yhdessä.

Johan jatkuva yhdessä olo alkaa ahdistaa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat