Seuraa 

Suunnittelin myyväni Brion yhdistelmärattaat pois varastosta viemästä tilaa, mutta missä? Huutonetissä kattelin ilmoituksia - rattaita ja vaunuja oli myynnissä tosi paljon, mutta harvaa oli huudettu edes yhtä kertaa. Meidän rattaat ei ole mitään uusinta uutta, mutta hyväkuntoiset, ehjät ja siistit... Onko täällä vauva-lehden osto- ja myyntipalstalla paljon ostajia? Tuntuu, ettei jostain marketin seiniltä kukaan lue niitä ilmoituksia. Ja lehteen ilmoitus tuntuu vähän liioittelulta, kun maksaa 20 euroa ja en noista rattaistakaan kehtais kovin paljoa pyytää.

Kommentit (2)

musta oiva paikka myydä rattaat. nyt olen kahdet myynyt siellä ja kummatkin menneet hyvään hintaan. Näiden vimeisten kohdalla melkein alkoi omatunto soimaamaan koska sain niistä ihan vain himpun verran alle ostohinnan. Tosin ovat kyllä todella vähän käytetyt.

Kummallakin kerralla olen tehnyt niin että olen maksanut sen 2e, jotta olen saanut ne siihen näyteikkunaan. Minusta 2e on aika pieni raha, kun on kuitenkin kyseessä tällänen tuote, joka maksaa hieman enemmän. eri asia jos myisi jotain 2e bodya. Aina on alkanut tulemaan noin 10 kertaa enemmän kyselyjä rattaista kun olen ne siihen näyteikkunaan saanut, joten se kannattaa mielestäni! ja vaikka huutoja ei tulisi niin 2 e on sen verran pieni raha ettei se jää harmittamaan!

Viivi

Olen myös ostanut mm. rattaita lapsilleni ( ja myynyt esim. tuplat). Tämän lehden palsta on hyvä ja nyt olen keksinyt kaupunkikirppisnetin. Huutonetissä on monesti alkuhinta niin korkea, ettei niitä huutoja sitten tule. Toisinaan voi olla, ettei vaan oikea ostaja satu eksymään ko. ajankohtana sivuille.

Katsele myös ostetaan-palsta.Onnea myyntiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat