Vierailija

Meidän 7v:n pikkareistä löytyi verta ja hän sanoi tippuneensa ulkona telineeltä niin että pimppaan koski. Kotona ei sanonut mitään kun ei enää sattunut. Huomasin asian vasta nyt aamulla kun laitoin pyykkejä pesukoneeseen. Mitä minun pitäisi tehdä vai pitäisikö olla tekemättä mitään....

Kommentit (9)

Ensimmäisenä minulle tuli mieleen että lapsella on kuukautiset alkamassa ja arvaa säikähdinkö... Miten muuten terveydenhuollossa tutkitaan onko lapsella alkamassa kuukautiset ennenaikaisesti? Tuli vaan mielee...

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hänellä olisi jo ollut parin vuoden ajan selviä murrosiän oireita; hikoilua, hiusten ja ihon rasvoittumista, rintojen kasvua, mielialan muutoksia. Jos tuollaista ei ole ollut, kyseessä on todellakin tipahtaminen siltä telineeltä.

Roikuin siinä ylätangosta ja putosin semmosen kapeamman raudan päälle. Sattu sairaasti ja mulla tuli verta sen jälkeen. Äiti oli kanssa aika hätääntynyt kun huomasi. En kertonut pudonneeni, kun mua oli just sen takia kielletty roikkumasta.

Tamppaustelineellä " voimisteltiin" ja auuh tipuin tietysti istualleen telineelle ja jalat harallaan. Kipeetä kävi ja tuli vähän vertakin, mutta parani nopeasti. Voithan tietysti tytöltä vielä kysellä tarkemmin tapahtuneesta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat