Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei!

Minua kiinnostaisi kuulla kokemuksia imetyksen vaikutuksesta raskausoireisiin. Itselläni on 7kk ikäinen tyttö, jota edelleen imetän, mutta uusi vauva olisi myöskin tervetullut. Kuukautiset ovat pyörineet helmikuusta asti suht säännöllisenä.

Olisikin nyt mukava kuulla sellaisten henkilöiden kokemuksia, jotka ovat plussanneet imettäessään yhä edellistä lasta. Minjkälaisia oireita oli? Tuliko raskaustestiin plussa vasta myöhemmin kuin normaalisti pitäisi? Olen nimittäin kuullut, että imetys voisi myöhäistää plussaamista. Itselläni nyt kp 27/24-29, enkä tiedä kehtaisiko jo testailla... taidan kyllä ootella vielä tuon kp 29 yli, koska imetyskin voi kiertoa sotkea.

Toivottavasti löytyy kokemuksia, jään mielenkiinnolla odottamaan!

Kommentit (2)

Imetän meidän 1,5 -vuotiasta tyttöä muutaman kerran vuorokaudessa. Testasin plussan kp 29/28, ainoina oireina lievä huimaus, etova olo ja kuukautistyyppinen vihlonta selässä ja mahassa. Edellisessä alkuraskaudessa ei ollut tuota huimausta, niin voisikohan se johtua imetyksestä? En tiedä. Muuten olen huomannut, että nyt joskus imetyksen aikana saattaa tulla vähän huono olo, muttei onneksi niin paha, että pitäisi lopettaa. :)

Plussaonnea!

T: Monttu

Enpä itse oikein osannut tuota plussaa odottaa. Lauantaina kp 31 tuli valkovuodon mukana hieman verta ja ajattelin että nyt se täti taas tulee käymään, mutta siihen se sitten loppui, ajattelin odotella vielä muutaman päivän tätiä kylään ja tänään tuli sitten sellainen tunne että jos olenkin raskaana. ja niin se vaan plussaa näytti. Kuukautiseni alkoi vasta marraskuussa synnytyksen jälkeen (02/05) ja olen imettänyt vielä muutamia kertoja päivässä. Poika siis on nyt 1v 3kk.

raskausoireita ei juuri ole, ei ole rinnat kipeät tai mitään. vatsassa ehkä hieman juilii niin kuin olisi menkat alkamassa... rv 4+5 mutta ei kai niitä nyt vielä oikeastaan olekaan.

onnea plussaamiseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat