Seuraa 

Viikko 18 ja vappu takana!

laitoin uutta pinoa, kun ei löytynyt vielä.

Kommentit (16)

Ihana auringonpaiste ulkosalla ! Eilen oltiin koko päivä reissussa ja vasta illalla kotiuduttiin. Nyt aamulla ollaan menossa Vantaan suurimmalle kirppikselle :-D Miehen koulukaveri löysi upouuden pyörän sieltä viikko sitten ja maksoi vain 100e. Mennään katselemaan, jos jotakin mukavaa löydettäisiin ...

Viikolla en kirjoitellut, koska piti kiirettä. Mutta nyt uutisia- Pienoinen vuoto alkoi jo kp20 kohdalla. Ei muita oireita ! 2 päivää tuli sellaista ruskeaa, sitten 2 päivää hieman punaisempaa, ja taas 2 tiputtelu päivää. Perjantaina oli ohitse. Torstaina oli kovia vatsanpuruja ja yöllä jopa kävin muutamaan otteeseen oksentamassa, ja töihinkään en päässyt perjantai aamuna. Ihmettelin tätä vatsan pakotusta, kun moista ei ole koskaan ennen ollut. No lauantaista alk. on ollut sellaista öklöttävää oloa, ei varsinaista pahaa oloa, mutta kaikki öklöttää. Tänä aamuna tunsin kipuja alavatsalla sellaista jomotusta ja rinnatkin vaikuttavat turpeimmilta ja sellaista arkuutta(?) Testi piti jo eilen tehdä, mutta aattelin jättää maanantaille. Nythän olisi kp:kin mukaan vasta kp27-28, joten jotakin on meneillään. Kerron huomenissa-illalla mitä testi sanoi :-D

Asuntokaupat tehtiin torstaina, löydettiin aivan ihana kaksio 60m2-ei siis ihan pieni, ja Kävelymatkan päässä Tikkurilasta, kuitenkin ollaan lähellä vanhempiani ja upeita ulkoilumaastoja. Siivoamaan päästään muutaman viikon kuluttua ja muutamaan toukokuun lopulla. Oli muuten niin hyväkuntoinen asunto, ettei pintaremppaa suurempaa tarvitse tehdä. Siinä on asunnut sellainen meikäläisen ikäinen nainen koiran kanssa kahdestaan, joten eihän siinä asunto kulu.

Tietenkin asunnossa olisi voinnut olla 2 makuuhuonetta jos nyt vaikka raskaana ollaan bdbdbd, mutta meneehän tuossa muutaman vuoden ajan yhden vauvelin kanssa. Nyt ulos ja kirppikselle penkomaan tavaroita ! t. emmi

Suuri kiitos trattis listasta. Tosiaan viikko puolessa eikä koneelle ole vielä ehtinyt muuta kuin lukemaan postin. Tervetuloa kaikille uusille puolestani. Tämä ryhmä on tosiaan ihana;aina saa lohtua ja oikeaa tukea, juuri sellaista kun tarviaa ja siihen aikaan kun tarviaa. Omalla kohdalla ainakin on tosi vaikeaa jutella näistä asioista edes parhaan kaverin kanssa, saati sitten äidin(ei tosiaan juolahda edes mieleen edes limajutuista keskustella...).

Ilokseni huomasin että teti olet myös " savon lapsia" . Minä olen syntyjään Kuopion läheltä mutta työ on kuljettanut minut etelä-savon puoleen. No onneksi vielä mökki on siellä pohjois-savossa niin tulee kesäisin lähes viikonloput siellä vietettyä.

Aamu menikin nuorimmaisen kouluuntutustumisessa. Kyllä on omalla tavallaan haikea hetki mutta mukava huomata miten reipas tyttö siitä onkin kasvanut.

Onpa anilla muuten jännät hetket. Täällä pidetään peukkuja pystyssä. Tulehan ilmoittamaan kun olet testaillut. Oliko meitä kukaan muu juuri testaamassa??

Oma napa menee aikamoisissa nipailuissa viime päivät. Alamahaa nippaa aika kipakastikin välin ja olenkin odottanut niitä ekoja menkkoja kauhulla millainen niagara sieltä on tulossa jos kipuihin on uskomista. Minulla kun ei yleensä ole mitään suurempia ennakkokipuja, vähän jomottelee alavatsaa mutta nyt sitten kaikkien vuosien edestä. Raskautta se ei voi olla; rinnat ovat aivan tyhjät pussit, aaamulämpö oli taas tänä aamuna korkeampi mutta eilen se romahti 35.6. Ja oli jo varma menkkojen tulosta kunnes aamulla ne nousi, niitä kuuluisia suonia nännipihoihin ei ole mitä km-kierrossa tuli. Eli kp1 täällä kovasti odotellaan että pääsisin piinamaan teidän muiden jatkoksi.

Kuinkas muut....emmi oliko sinulla nyt piinapäivät edessä, vai?

Ja mitä kuuluu paidelle? Ajatuksissa olet joka päivä, vointeja sinulle. Toivottavasti kuullaan sinusta pian.

Nyt on jatkettava työtekoa. Mukavan aurinkoista kevät päivää kaikille.Palaillaan!

-pietu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihanaa on perjantai ja sää mitä parhain!

Anille pahoittelut tätiläisen vierailusta. Täällä eletään kp 27 ja menkkoja odotellaan alkavaksi minä hetkenä tahansa. Mukava PMS-turvotus tässä päällä...Eilen illalla väsytti ja vähän palelsikin ja oli jotenkin huono olo, luulin jo että olen tulossa kipeäksi. Join sitten panadol hottia ja hyvin nukutun yön jälkeen olo on taas normaali. Tästä tulikin taas väliin ' pidempi kierto' , on km jälkeen ollut kpt 28, 25 24 ja nyt taas taitaa tulla pidempi. Ensi kierrossa sitten tuleekin terot kuvioihin kp 15 jotta saadaan kierto tarkaksi hoitoa varten.

Illalla tiedossa grillausta ja huomenna pihatalkoot. Mutta mikäpäs tuolla rapsutellessa, t-paita keli...

uskomatonta kuukausi on vierähtänyt niin nopeasti, työ kiireitä ettei ole koneelle joutanut.

kp 25/28 eli ei tärppiä ole tapahtunut.

kohta varmaan uusi kierto taas lähtee käyntiin ku mahaa nipistelee siihen tuttuun täti malliin.

yritän käydä aina välillä katselemassa mitä teille kuuluu mutta oikein kaunista kevättä kaikille

t. äippä

Ei ollut tarkoitus ihan noin lyhyesti kirjoittaa, mutta sormi-paholainen (ihan itsestään) hyppäs väärälle näppäimelle.

Kyllä meitä nyt suositaan auringolla. Ajattelin tulla vaan pikaisesti nostamaan meidän pinoa ja sit kyllä pihahommiin.

Hei, jollain piinailut hyvässä vaiheessa, kuka olitkaan, niin peukkuja täällä pidetään pystyssä.

ON: Tikuttelu jatkuu, haalea toinen viiva näkyvissä mutta ei vielä vahvistunut. Ollaan kyllä silti harrastettu ainakin jtp-metodia. Nyt on menossa kp 14/32-36 eli h-hetkeen voi vielä mennä useampi päivä. Aloitin kuitenkin tikuttelun ajoissa, kun tosiaan kierto ei ihan säännöllinen ole, niin kaikki varman päälle.

On muuten ihan kiva seurata miten se toinen viiva aamu aamulta vahvistuu...

Kyllä on naisen elämä hassua... kaikki nippailut seurataan.... pissaillaan purkkiin jos mistäkin syystä... jne.

Ja nyt kukkapenkin kimppuun ja ajatuksia vähän muuhunkin!

Vappu meni aika rauhallisesti vaikka tulikin valvottua, hyvää ruokaa ja hauskaa seuraa. Vapunpäivänä sitten olitiin kyläilemässä brunssin merkeissä.

Olipa viime viikolla tosiaan ilahduttava pino saatu pystyyn. Soittelin väestöliittoon ja paperit oli tulleet naikkarilta ja sain samantien sitten ajankin tuonne melkein kolmen viikon päähän. Mutta kaipa ne sumuttelut sitten voidaan aloittaa samantien. Hoito olisi sitten tuossa juhannuksen tiimoilla. Mutta nyt siis ilmeisesti ihan pieni epävarmuus ilmassa¿ Kp on nyt jotain 24 ja odottelen tätiä kylään minä hetkenä tahansa, voi alkaa nyt tai parin päivän päästä. Tässä kierrossa en edes tikutellut joten ei ole varmuutta oviksen ajankohdasta eikä siis kierron pituudesta¿Piinailua ei ole ilmassa laisinkaan. Ei tunnu miltään missään, tylsää.

Anilla näyttääkin olevan piina parhaimmillaan! Nuo pakkaustouhut on kyllä sellaisia että ei auta muu kuin käydä toimeen. Meillä taas on ennemminkin tuo purkaminen tuottanut vaikeuksia, yli vuosi muutosta ja osa kamoista edelleen muuttolaatikoista (ei niitä sitten varmaan tarvitse). Ja remppahommat on ihan vaiheessa -huone kerrallaan kun edetään¿

Mitenkäs muilla menee? Ja ei kai paide ihan heti suorilta kadonnut meidän seurasta? Jäi niin haikeisiin tunnelmiin edelliset postit paidelta, tulehan kertoilemaan kuulumisia.

Tämä palsta on ollut ainakin minulle suuri ilo ja henkireikä tässä kuumeilu- ja yritysaikana. Ei näistä tällä tasolla ainakaan tule juteltua äidin saatikka siskon tai ystävien kanssa. Heillä kun on kaikilla ihan erilainen elämäntilannekin. Täällä voi aiheesta höpistä ihan rauhassa =).

Eli tätsykäinen tulla tupsahti tänä aamuna :( Osasin jo hieman odotella, koska tasan kaksi viikkoa sitten keskiviikkona mulla oli megalomainen vatsakipukohtaus. Oletin sen ovikseksi ja oikein näköjään oletin. Viimeisin puuhastelu oli ollut sunnuntaina, ja kun mies on viikot poissa, niin enpä saanut keskiviikkona miehestä " kolopalloseuraa" ;)

Seuraavassa kierrossa ovis sattuu taasen (ehkä) viikolle, joten pitänee kohdistaa vauvanteot juhannukseen :) Semmoisena keskikesän juhlana tuo kuopus on saanut alkunsa.

Eli lähtöruudussa ollaan taas, mutta onhan mulla teistä seuraa. :)

Nyt kai mun täytyy sitten ihan aikuisten oikeesti alkaa ajatteleen sitä tavaroiden pakkaamista. Eipä nuo kamat ole laatikoihin sillä aikaa hypänneet, kun olen tässä masiinan ääressä istunut. Huomenna soittelen muuttofirmoihin ja kyselen vähän muuttoautojen hintoja. Onko kenelläkään ketään, jota voisi suositella?

Sorppa, kun oli vähän omanapainen viesti! Päivä, jolloin menkat alkaa ei ole ihan niitä top 5 -päiviä, joissa on kultareunus ja enkelten ylistyslaulu...

Ani kp 1/28-32

näin sitä sitten vapun jälkeiseen elämään on laskeuduttu. aivan ihana kevätpäivä tänään. huomenna matkalle keski-suomeen ja sinne on luvattu 20 astetta!

täällä mennään kp oisko 17 tms. luget aloitin eilen eli myöhässä. muuten samat nippailut ja rintojen arkuus kuten aina tässä vaiheessa kun ovis on ollut (näin ainakin luulen...)

mites pietun vointi, jokos se täti kävi vai vieläkö odotettelet?

laitan meidän esittelypinon erikseen, siihen voi sitten täydennellä mitä olen unohtanut ja korjailla. ja vaikka ensi viikon pinoon liittää alkuun muistin virkistämiseksi, jos haluaa.

nyt kaffelle.

Anille pahoittelut vierailijasta. Jospa se oli nyt viimeisen kerran pitkään aikaan. Kuinkas muut viikon piinailijat? Onko kenelläkään mitään oireita? Minä olen taas pitkin päivää etsinyt kuin pikkutyttö palstoilta oireita ja oikeastaan syitä tähän minun mahapistelyyn/poltteluun. Äsken alkoi päänsärkykin pitkästä aikaa tai oikeastaan särkee takaraivoon, ikäänkuin alkava hartiakipu päänsärky. Raskautta olen yrittänyt sinnikkäästi sulkea pois sillä, että nämä kaksi pussia tässä edessä muistuttavat enemmän niitä puolityhjiä riisipusseja kuin maitopurkkeja. Huolestuttaa vain tuo jomotus tuolla mahassa. No parin päivän päästä sekin selviää. Km:n jälkeen oletin oviksen olleen kaksi viikkoa sitten lauantaina ja lohtulempeä(niin kuin sitä tässä kuussa on voinut sanoa) harrastettiin vasta maanantaina, joten raskauden mahdollisuudet ovat tosi pienet. Nyt riittää oma napa. Kertokaahan te mitä kuuluu vai ovatko kaikki nauttimassa kauniista kevätpäivästä?

Palaillaan.

-pietu-

Etsiskelin jo pinoa ja kuulumisia Anilta. Etkös sinä jäänyt vielä piinailemaan ennen vappua?

Täällä menossa kp 10/32-36 eli ovista aletaan odotella. Testin mukaan se olisi tuolla äitienpäivän tienoilla, mutta aloitan kyllä tikuttamisen hyvissä ajoin ja yritetään pupuilla ahkerasti koko tää ja ens viikko. On muuten aika " hassua" nää ns.seksielämän kertomiset tänne.

Tai sehän on helppoa kun ei silleen tunneta toisiamme ja voi johonkin purkaa ajatuksiaan.

Oikeastaan tää on tosi helpottavaa. Vai mitä mieltä olette?

Harva varmaan kaverilleen tai äidilleen tällaisia asioita juttelee, omista pupuiluistaan. heh,heh...

Lupasi tänne etelään hienoa ilmaa koko viikoksi, jopa yli 20astetta loppuviikkoon. Ihanaa, tulee kesä.

Onko muuten piinaviikon ihmisiä?

Esittelin itseäni jo vähän tuonne listaviestiin. Asustelen muuten Keski-Suomessa ja Etelä-Savosta olen lähtöisin.

On ollut viime päivinä tosi masentunut olo tämän vauva-asian suhteen. Osittain johtunee clomeista, joita popsin nyt 5. kiertoa. Huomasin viime kierrossakin, että itkeskelin ja ryvin epätoivossa just kp 4-5 tienoossa. Sitten se vähän helpottaa, toivottavasti.

Olen tullut siihen tulokseen, että mulla on raskautumisen esteenä juuri tämä mieliala. Ihminen kun ei osaa olla syitä pohtimatta..Suggeroin itseni jo kierron tässä vaiheessa sellaiseen epätoivoon, että ei mitään rajaa. En ole löytänyt ratkaisua, miten sellaisesta mielialasta pääsisi yli eikä siihen varmaan mitään niksejä löydykään.

Kp:iä en kauheesti laskeskele, mutta tuo lääkitys pitää valitettavasti mut kartalla niistä vaikken haluaisikaan...

Täällä ruoalaiton lomassa koneella istun ja lueskelen teidän kuulumisia vaikka pitäisi kovalla kiireellä saada tuota lopputyötä valmiiksi.

Oireita ei ole edelleenkään mitään joten en usko raskauden mahdollisuuteen. Oviksen tikutin vahingossa siinä kp 11, oli noita tikkuja jäljellä ja ajattelin hakuammuntana kokeilla mitä näyttää. No nyt sitten tämä odottelu vaihe menossa. Jos tässä kierrossa ei tärppää se lähtee sitten viimeinen kierto ja vuosi tulee täyteen yrittämistä, niin se vaan aika kuluu.

Mitäs mä tässä höpisen mennään kaikki nauttimaan ulos kauniista säästä niin kauan kuin sitä kestää:)

Tämä viikko menee kyllä hujauksessa... Pietu hei, " savon lapsia" minäkin muuten alunperin, vaikka asustellutkin jo kymmenisen vuotta täällä ' etelässä' .

Kp25 eikä mitään uutisia.

Täällä ramppaa jotain porukkaa joten enpäs sitten sen enempää tänään varmaan ehdi kirjoittelemaan, ettei jää kiinni ;)

Tätiä edelleen odotellaan saapuvaksi (tai siis mieluummin ei...): kp nyt 31/27-32. Vähän alkaa olla negatiivinen fiilis, kun ole jo kaksi negaa testannut :( Ekan kp 27 Apteekin testillä ja tokan kp 29 Predictorilla. Olen ymmärtänyt, ettei nuo kumpikaan ole kovin herkkiä.. siis testaukseen ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa.. Miksiköhän muuten testasinkin niin aikaisin ?? Stupid me!!! No oireita ei oikeastaan ole, mitä nyt lämmöt on ollut toista viikkoa 37-37.4. ja väsyttää. Eipä mulla kahdessa aikaisemmassakaan raskaudessa ole ollut mitään sen kummempia oireita, joista oisin aavistellut olevani raskaana ennen kuin testin tein. No hui hai, nyt omanapa sikseen.

Mitäs teille muille kultsuille kuuluu? Miten valpuri meni?

Me oltiin kotosalla, syötiin hyvin ja ulkoiltiin paljon. Ajatuksissani pakkasin jo kovasti tulevaa muuttoa silmällä pitäen, mutta itse asiaan ryhtyminen onkin sitten toinen juttu. Mikään asia tässä elämässä ei saa mua stressaamaan, mutta kun ajattelinkin tämä tavaramäärän käymistä läpi, karsimista rankalla kädellä ja pakkaamista laatikoihin, niin johan alkaa ahistaan. Jos jollain olisi hyvä vinkki, millä saisin ryhdyttyä toimeen, niin otan kiitollisena vastaan :)

No, jospa nyt aloittelisin puhelinkierroksen mm. vakuutusyhtiöön ja sähköyhtiöön.. pääsisi jotenkin alkuun tässä hommassa..

Aurinkoa kaikille!

Ani

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat