Vierailija

oppisopimuspaikasta on kyse. ja työnantaja on minulle sikäli tuttu että olin edelliskesän ko. paikassa kesätöissä, ja nyt olen täksi kesäksi menossa taas. olen jutellut esimiehen kanssa mahdollisuudesta päästä samaan paikkaan syksyllä oppisopimuksella töihin, kun minulta uupuu ko. alan koulutus. esimies ottaisi minut kuulemma enemmän kuin mielellään.

ja sitten ongelma: ko. työpaikkaan on suuntaansa tunnin matka, ja mulla on pieni muksu päiväkodissa. miehellä on vuorotyö, eli olisi päiviä jolloin lapsi menisi vasta puolenpäivän jälkeen hoitoon, ja sitten taas päiviä, jolloin mies pääsisi hänet hakemaan siinä kahden jälkeen.

minä teen kesällä ehkä 7-15 päivää ja siihen sitten matkat päälle. ja alle.

mietin tässä vaan että onko ihan uskomattoman hölmöä istua 2 tuntia päivässä autossa kun sekin aika on sitten aikaa pois lapsen luota..

mainittakoon että työpaikka on ihan superkiva, esimies ja työkaverit todella mukavia ja työn arki tosi mieluisaa. eli kandeisko mun nyt yrittää neuvotella semmoinen oppisopimuspaikka itselleni? sanokaa jotain.. :I

Kommentit (3)

aikaahan sinulla ja miehelläsi on lapsellenne silti paljon enemmän kun esim. sellaisella perheellä jossa molemmat käy päivävuorossa 5 päivää viikossa!!

teidän lapsenne ei siis joudu olemaan päiväkodissa joka päivä 8h, eikös vaan?!

mitä sitten päätitkään, tsemppiä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

semmoinen pointti tässä on , että mä en ole edes katsellut lähempää sitä oppisopimuspaikkaa. muutettiin tänne juuri ja on ollut hässäkkää ja diibadaaba..

oikeasti se ajattelemani paikka on ihan paikkana ihan älyttömän houkutteleva, ja siksi ajattelin nyt kesäkuussa töiden alkaessa ensin tsekkailla ja miettiä asioiden sujumista, ja jos hommat lähtee käyntiin ookoo, niin sitten alkaisin ajaa sitä os-asiaa.

olen siis sen verran jo jutellut esimiehen kanssa asiasta että hän kertoi ko. paikan kyllä palkkaavan oppisopimusopiskelijoita, ja että mielellään ottaisi minut. mutta ei ota " ylimääräiseksi" vaan semmoiseen sauman että oikeasti on tarvetta työntekijälle. ajattelin vaan että naisvaltainen ala ja ihmisillä on äitiyslomia ja hoitovapaita ja vaikka mitä, että kyllä varmaan syksyksi jo aukeaisi minun mentävä rako.

ja oppisopimustoimistoon olen ollut sen verran yhteydessä että tiedän alan koulutukseen olevan syksyllä tilaa, jos vain saan työpaikan järjestymään.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat