Seuraa 

Hei,

Nyt olisi etsinnässä harjoitteluhousut kuivaksiopetteluun. Katselin jo kestovaippainfon tietokannasta joitakin vaihtoehtoja, mutta kaipaisin vielä lisää käyttäjien kokemuksia.

Meille harjoitteluhousut saisi olla vielä sellaiset, joissa olisi sitä imukykyä hiukan enempi kuin ihan pikkulirahdus. Sitten ne pitäs olla sellaiset, jotka lapsi itse saa vedettyä alas ja ylös. Vartalon mallilta meidän tuplat on sellaisia sopusuhtaisia, painoa on 10,5-12 kg. Olisiko ehdotuksia?

Onko teillä jakaa kokemuksia siitä, että onko harkkahousut motivoineet lasta kuivaksiopetteluun? Meillä muksut ovat nyt 1v 8kk ja potalla käyvät jo melko hyvin. Kun itse muistaisi vaan säännöllisesti käyttää niin tulee jo kuiviakin vaippoja. Toisella on kova into riisua itse vaippaa, joten ajattelin että se voisi olla hänelle varsinkin kiva kun saisi itse vetäistä housut/vaipan alas pissalle mennessä. Kesällä varmaan on muutekin otollista aikaa harjoitella pottailua, kun voi kulkea vähissä vaatteissa.

Kommentit (3)

Tyttö täytti juuri 2v. Kuivaksiopetteluhousuja ostettiin jo syksyllä ja niistä tykättiin kovasti, mutta motivoinnista en ole ihan varma... Olivat kuitenkin yksi etappi prosessissa, joka muuten edistyi erittäin menestyksekkäästi sen jälkeen, kun motivaattoriksi ostettiin " isojen lasten pikkuhousut" , joihin ei saanut pissata... (eli siis ihan tavallisia tyttöjen pikkareita, värikkäitä ja kuvallisia). Harkkahousut jää varmaan vielä varakäyttöön pitkille ulkoiluille ja unille, tosin nyt on ollut myös yökuiva.

Meillä on Bumpyja ja Kushieseja.

Bumpyt ovat miellyttävät materiaalilta ja istuvat meidän tytölle hyvin. Helppo pukea ja riisua. Kastuvat isosta pissasta kokonaan ja kosteus tulee läpi vaatteisiin ja esim. sohvaan, jolla istuu. Toimivat parhaiten, jos lapsi osaa sanoa heti, että tuli pissa.

Kushiesit pitävät vaatteet ja ympäristön kuivina paremmin, mutta ovat jäykähköt ja pussittavat malliltaan, eivät istu.

Meillä on muuten vasta nyt tullut vaihe, jossa tyttö haluaa itse laskea housut ja mennä potalle ilman apua. Johtui ehkä siitä, että Fuzzien nepparit olivat liian hankalat lapsen avattavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat