Vierailija

Lapset on lähes neljä ja 2 v 2 kk vanhat. Otanko työpaikkaa vastaan? Ottaisitko sinä? Perustelut!

On oman alan unelmatyö ja täällä ei ole minulle töitä. Käytännössä vaihtoedot on jatko-opiskella tai olla työttömänä. Opiskelu ei innosta kuten ei myöskään työttömyys. Hermo ei kestä kotona ja mielestäni isompi tarvitsisi jo ikäistään seuraa.

Kommentit (9)

Minun työpäiväni venyvät useinkin, koska konttori saattaa olla milloin missäkin maassa ja palaverit siellä. Eli ensin kentälle puoli tuntia, siellä odotus puoli tuntia, lento tunti (Pietari. Riika, Tukholma) ja paikan päällä tunti että pääsee paikalle. Kolmen tunnin työmatka. Ja illalla sama rumba.

Mutta työ on kivaa, kaikesta huolimatta nautin siitä.

Voithan ajatella että työmatka on omaa aikaasi. Hankit äänikirjoja, kuuntelet radiota, lauleskelet, mietit asioita. Juoruat puhelimessa ystäviesi kanssa etc. Niin minä saan matka-ajat kulumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

1,5 tuntiahan tuossa menee työmatkoihin yhteen suuntaan. Mutta kannattaa nyt ainakin kokeilla jos kerta on unelmapaikka. Myöhemmin voit katua jos et ota tuota työtä. Ainahan voi irtisanoa itsensä jos ei asiat onnistu.

Kun olet nähnyt, mitä arki uuden työn kanssa on, voit miettiä tilanteen uudelleen.

Jos sinä viet lapset, voiko miehesi hakea? Tai toisin päin. Ei tulisi mahdottoman pitkiä päiviä.

Minkälaista tietä joudut ajamaan? Jos moottoritietä suurin osa matkasta, ei 100 km tunnu missään. Jos pikkuteitä, menee herkästi puolitoistatuntia -2 tuntia matkoihin.

Minkälaista työtä? Voitko tehdä tunteja sisään? Eli kun ajat töihin, teet pidemmän päivän ja pidät esim joka toinen viikko yhden päivän vapaana.

Onnittelut uudesta työsät!

mies voisi viedä lapset kahdeksaksi päiväkotiin ja minä hakisin 13-16 tai mies 16.30 viimeistään.

Uusi auto on ja pakkohan on ollakin, jos meinaa perille joka päiväselvitä.

Ristiriitaista tunteilua uudesta työpaikasta, mutta kiitos onnitteluista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat