Vierailija

Onko kellään kokemuksia tuosta ihonhoito sarjasta? Onko poistanut aknen? Kuinka pian? Olitko tyytyväinen?

Kommentit (9)

(tilasin niiden omilta nettisivuilta) ja tähän mennessä oon ollut tyytyväinen. Voi olla et naama kuivuu, jos on pelkkä peruspaketti. Mä tilasin sellaisen, missä on sellainen joka vähentää rasvoittumista päivällä (musta ainakin paras tähän mennessä kokeilluista: Lancome, HR, Clinicue) ja päivävoide jossa 15-suojakerroin. Eikä saa liikaa painaa pestessä, kun siinä on niitä rakeita (siis pesuaineessa). Parina ekana päivänä ne alueet naamassa, jossa oli näppylöitä, vähän niinkuin kutisivat, varsinkin jos hikoili. Iltaisin ehkä vähän tuntuu kuivalta pelkän lotionin kanssa, haluaisinkin tilata vielä sitä uutta kosteusvoidetta, jossa oli vihreää teetä, muistaakseni, sitä vois lisätä iltaisin sen lotionin jälkeen.

riippuu ihmisesta.

Tyttareni juuri toissa paivana kertoi etta kaksi kaveria on kokeillut sita.

Yksi on tosi tyytyvainen , sanoo etta auttaa. Toinen(jolla pahempi acne) sanoo etta kuivuttaa ja arsyttaa ihoa liian paljon.

sorry, ei taida olla apua musta. Kokeilkaa. Onko se muuten kallista Suomessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen käyttänyt sarjaa puoli vuotta ja olen ollut tosi tyytyväinen. Etenkin näin kesäsin minulla tulee näppyjä otsaan ja leukaan. Paketissa on mukana kasvonaamio, joka on huipputuote! Käytän sitä muutaman kerran viikossa. Minulla on pintakuiva sekaiho ja epäpuhtauksia t-alueella, joten tarvitsen lisäkosteutta poskiin. Olen tilannut sen Moisturepaketin, joten siihen kuuluu Green Tea kosteusvoide. Suosittelen sarjaa, jos sinulla on epäpuhdas iho, tulee tosi raikas ja puhdas tunne iholle.

proactive ei todellakaan toiminut minulla! Ostin paketin sokokselta. Sitten kun halusin palauttaa pullot. Sokoksella sanotaan että ei sinne voi palauttaa , että pitää ottaa yhteyttä valmistajaan. Sinne soitin ja sanoivat siellä että he korvaavat vain netistä ostetut tuotteet ja pitäisi kysyä sokokselta korvausta. Eli huijausta koko palautus asia!! En suosittele vievät vain rahat!!!!!!!!!!!!

oon käyttäny proactivea (pelkästään puhdistusainetta ja vihreä tee kasorasvaa) nyt muutaman kuukauden ajan ja oon ollu tosi tosi tyytyväinen. kokeilin ensin sitä alotuspakettia mutta se perusvoide (treat) kuivatti ihan liikaa ja iho alkoi kutista ja hilseillä. nyt iho alkaa olla niin loistavassa kunnossa ettei tarvitse ees meikkiä käyttää! <3 

jos on kuitenkin vaikeampi akne niin kannattaa aina käydä lääkärin kautta. itse oppineena ja useita tuotteita kokeilleena, ja niihin pettyneenä, söin ensin antibioottikuurin (minocycline joka oli aivan loistava) jonka jälkeen aloin käyttää proactivea. en voisi olla tyytyväisempi :) 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat